Czwartek 21 listopada
Janusza, Marii, Konrada
RADOM aktualna pogoda

Kiermasz Świąteczny – zgłoszenia wystawców do 18 listopada

dm, UM Radom 2024-10-27 12:47:00

Do 18 listopada wystawcy mogą wysyłać zgłoszenia do udziału w kiermaszu świątecznym, który odbędzie się w dniach 13-15 grudnia 2024 r., w godz. 11.00-19.00 na Placu Jagiellońskim w Radomiu. Kiermasz będzie częścią jarmarku świątecznego, podczas którego planowane są koncerty, konkursy, zjazd food tracków, karuzela wenecka i inne atrakcje.

Zarządzenie Prezydenta Miasta Radomia oraz regulamin kiermaszu i niezbędne załączniki znajdują się na stronie: https://bip.radom.pl/ra/wladze-miasta/zarzadzenia-prezydenta/69200,Nr-4452024-w-sprawie-wprowadzenia-Regulaminu-Kiermaszu-Swiatecznego.html

Organizator zapewnia wystawcom drewniane stoiska o powierzchni 6 m kw. oraz dostęp do prądu (do 4 kW, bez trójfazy).

Warunkiem uczestnictwa w kiermaszu świątecznym jest zgłoszenie do 18 listopada 2024 roku, do godz. 12.00 poprawnie wypełnionej deklaracji udziału w kiermaszu, stanowiącej załącznik nr 1 do ww. regulaminu. Deklarację (jako skan lub zdjęcie) można wysłać mailem na adres kultura@umradom.pl (w temacie maila należy wpisać „Kiermasz – zgłoszenie”) lub dostarczyć w formie papierowej do Wydziału Kultury UM w Radomiu, ul. Żeromskiego 53, pok. 300 A.

Z autorami wybranych ofert organizator skontaktuje się do 25 listopada, do godz. 13.00. Preferowana będzie sprzedaż ozdób, rękodzieła, upominków, świątecznych potraw i słodyczy.

Stawki opłat za najem stoisk znajdują się tutaj: https://bip.radom.pl/download/69/84544/1402.pdf

RADOM aktualna pogoda

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej
Polityka prywatności Ochrona danych osobowych