Już w maju w siatce połączeń pojawią się rejsy czarterowe do Egiptu – Sharm el-Sheikh i Hurghady. Również w sezonie letnim ponownie wystartują rejsy do Antalyi, Tirany i Prewezy, spodziewany jest również powrót lotów regularnych do Larnaki, realizowanych przez Wizz Air.
- Otwarcie mówimy przewoźnikom, że chcemy, aby Radom był przez nich traktowany na równi z Modlinem jako lotnisko komplementarne i port drugiego wyboru dla rynku Warszawy i Mazowsza. Chcemy stworzyć transparentny system zachęt i wsparcia marketingowego dla linii i biur podróży, które będą zainteresowane uruchomieniem lub zwiększeniem liczby lotów z Radomia. Liczymy, że w tych działaniach wesprze nas Radom i województwo świętokrzyskie. Mając dobrą, choć trochę przeskalowaną infrastrukturę, można skutecznie rozwijać ten port” – mówi Marcin Danił, Członek Zarządu PPL ds. finansowo-handlowych i dodaje: - „Chcielibyśmy, żeby w Radomiu pojawiły się wyczekiwane kierunki emigracyjno-pracownicze, aby zwiększyć wolumen ruchu regularnego w ciągu całego roku. Staramy się o uruchomienie lotów nocnych, co zachęci przewoźników czarterowych, rozważamy również inne scenariusze, jak na przykład stworzenie i rozwój bazy MRO (Maintenance, Repair, and Operations – baza serwisowa). Z drugiej strony planujemy optymalizację kosztów, tak aby port przynosił jak najmniejsze straty.
2024 rok był pierwszym pełnym rokiem funkcjonowania Lotniska Warszawa-Radom po jego ponownym otwarciu w kwietniu 2023 r. W ubiegłym roku port lotniczy obsłużył 112 610 pasażerów, czyli więcej o ponad 9 proc. w porównaniu do wyniku na koniec 2023 roku, kiedy to z usług lotniska skorzystało 103 418 podróżnych.