Na odcinku pomiędzy zachodnim przyczółkiem (w pobliżu bloku przy ulicy Żeromskiego 115/117) a ulicą Szklaną, czyli częścią powstającej trasy N-S, płyty dwóch równoległych wiaduktów są już zabetonowane. Tak samo jest po stronie ulicy Lubelskiej, czyli na odcinku od Średniej do Metalowej. Pomiędzy tymi dwoma fragmentami maszyny i pracownicy budowy mogą po południowej stronie poruszać się już po gotowej płycie nad torami kolejowymi. Wkrótce będzie także budowana podobna konstrukcja po stronie północnej. Jej betonowe podpory są już praktycznie gotowe.
Dużo dzieje się również pod obiektem, gdzie demontowane są szalunki. W pobliżu przyczółków trwają prace przy budowie fundamentów muru oporowego od strony ulicy Zbrowskiego oraz samego muru naprzeciwko ulicy Średniej. Równocześnie ekipy budowlane wciąż zajmują się instalacjami podziemnymi.
Zaawansowane prace trwają także w kolejowej części tej wielkiej inwestycji, czyli przy budowie peronu przystanku PKP Radom Wschodni. Docelowo zostanie on połączony schodami i windami z wierzchołkiem przeprawy, na którym powstaną przystanki autobusowe w obydwu kierunkach. Umożliwi to pasażerom dogodne przesiadki z pociągów do autobusów miejskich i odwrotnie. Będzie to znaczne ułatwienie nie tylko dla osób, które będą korzystały z Lotniska Warszawa-Radom, ale przede wszystkim dla mieszkańców Radomia.
Całe zadanie pochłonie ponad 178,8 miliona złotych. Zakończenie tej inwestycji ma nastąpić wiosną 2025 roku. Wykonawcą zadania jest wybrana w przetargu firma Trakcja z Warszawy.