Dwa równoległe wiadukty są już zabetonowane. Na obiekcie południowym (od strony ronda Zapały), który zaczął powstawać nieco wcześniej niż północny, są już tak zwane dylatacje - czyli specjalistyczne złącza, które umożliwiają naturalne rozszerzanie się i kurczenie betonowych konstrukcji bez pękania. Z obu stron wiaduktu powstały poza tym mury oporowe, a na samym obiekcie prowadzone jest betonowanie kap chodnikowych, czyli tych części, po których będą poruszali się piesi i rowerzyści. Przygotowane są też kotwy pod ekrany dźwiękochłonne. Dzięki takim ekranom lokatorzy pobliskich bloków nie będą narażeni na nadmierny hałas powodowany przez przejeżdżające pojazdy. Trwa jednocześnie montaż pomarańczowych belek gzymsowych i wiele innych specjalistycznych robót. Podobne prace są sukcesywnie prowadzone także na wiadukcie północnym (od strony ulicy Siennej), którego budowa ruszyła później.
Na budowie przystanku kolejowego stoją już betonowe elementy peronu (tak zwane "elki") od strony ulicy Szklanej. Odtworzony został tor, po którym poruszają się już pociągi. W tym czasie powstaje druga krawędź peronu. Widać w tym miejscu już masywne betonowe konstrukcje, zwane galeriami. To w nich będą docelowo schody (ruchome oraz tradycyjne). Powstają poza tym szyby windowe. To wszystko ma umożliwić przemieszczanie się pasażerów między peronem a wiaduktami, na których będą zlokalizowane przystanki autobusowe komunikacji miejskiej (w obie strony).
Wokoło wiaduktu też się dużo dzieje. W pobliżu skrzyżowania z ulicą Zbrowskiego powstaje kanalizacja deszczowa, a na ulicy Metalowej w rejonie myjni trwa układanie warstwy podbudowy z MMA, czyli mieszanki mineralno-asfaltowej.
Całe zadanie pochłonie ponad 178,8 miliona złotych. Część finansowana z budżetu miasta (wiadukt) to koszt około 131 milionów złotych, a część kolejowa (peron przystanku Radom Wschodni) to niemal 48 milionów. Zakończenie tej inwestycji ma nastąpić wiosną 2025 roku. Wykonawcą zadania jest wybrana w przetargu firma Trakcja z Warszawy.
MZDiK