Czwartek 21 listopada
Janusza, Marii, Konrada
RADOM aktualna pogoda

Większy ruch i sprzedaż, czyli jak rozwinąć biznes w internecie dzięki kampaniom Google Ads

Artykuł sponsorowany 2022-01-19 07:05:00

Każdy przedsiębiorca, zarówno ten, który dopiero rozkręca swój biznes w internecie oraz ten, który prowadzi go już jakiś czas, zmaga się z mniej lub bardziej podobnymi problemami. Mały ruch na stronie, niska konwersja i sprzedaż, ograniczona świadomość użytkowników o istnieniu marki. Brzmi znajomo?

Nieważne na jakim jesteś etapie rozwoju swojego biznesu. Istotne jest to, by Twoje działania przynosiły realne korzyści, a w tym pomoże Ci reklama Google. Dzięki kampaniom Google Ads (Google AdWords) możesz skutecznie promować swój biznes oraz realizować różne cele biznesowe, w zależności od aktualnych potrzeb swojej firmy. 

Szybciej i skuteczniej z Google Ads

Kampanie reklamowe Google Ads (AdWords) to świetne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy pragną szybko pozyskać nowych klientów i otrzymać natychmiastowe wyniki. Obecnie jest to jeden z najpopularniejszych sposobów promowania biznesu w internecie. I nie powinno to nikogo dziwić, ponieważ kampanie Google Ads, a ściślej mówiąc jej efekty, można określić jako szybkie i skuteczne, a to niezwykle pożądane przez przedsiębiorców cechy na konkurencyjnym rynku e-commerce. 

Niewątpliwą zaletą jaką dają kampanie Google Ads jest różnorodność, jaką oferuje w zakresie sposobów docierania do użytkowników (potencjalnych klientów). W zależności od potrzeb i celów jakie chcesz osiągnąć, możesz zrealizować kampanię:

Produktową – atrakcyjna wizualnie reklama, która pojawia się w wynikach wyszukiwania Google. Bardzo praktyczna w przypadku promowania produktów. Wyświetla najważniejsze informacje z punktu widzenia użytkownika – nazwę produktu oraz sprzedawcy wraz z ceną. 

Displayową – czyli różnego rodzaju reklamy graficzne (bannery). Ten format pozwala dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców, a dodatkowo szansę zwiększa szeroki wybór rozmiarów grafiki, dopasowanej do różnych urządzeń. 

Wideo na YouTube – reklamy wyświetlane są użytkownikom na YouTube. Z uwagi na fakt, że YouTube jest jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie, na pewno warto wziąć ten format reklamy pod uwagę. 

W sieci wyszukiwania – reklama pojawia się w wynikach wyszukiwania, jako linki sponsorowane powyżej oraz poniżej wyników organicznych. 

Remarketingową – idealna dla niezdecydowanych klientów. Dzięki niej możesz dotrzeć do użytkowników, którzy odwiedzili już Twoją stronę, jednak nie podjęli wtedy żadnej akcji. 

Inteligentną – kampania tworzona praktycznie bez udziału reklamodawcy. System samodzielnie tworzy i kieruje reklamy oraz określa stawki.

Reklama w Google to pewna inwestycja

Dlaczego pewna? Zacznijmy od tego, że masz możliwość indywidualnego dopasowania rodzaju reklamy w zależności od tego, czego dokładnie w danym momencie potrzebujesz (rodzaje kampanii powyżej). Reklama jest wyświetlana w miejscach, które codziennie odwiedzają Twoi potencjalni klienci – wyniki wyszukiwania, aplikacje mobilne, platforma Gmail czy YouTube. Co więcej, określasz konkretnie swoją grupę odbiorców, do której chcesz dotrzeć z danym produktem lub usługą. 

Co równie istotne – masz kontrolę nad budżetem, ponieważ to Ty decydujesz, ile chcesz przeznaczyć na daną kampanię reklamową. Dodatkowo w przypadku wyboru reklamy PPC (Pay Per Click), opłata pobierana jest jedynie wtedy, gdy internauta w nią kliknie. Zaletą jest również to, że możesz na bieżąco monitorować przebieg kampanii, mierzyć jej wyniki i w razie czego odpowiednio reagować. 

A co z efektami? 

Bardzo często są one spektakularne, tak jak w przypadku jednego ze sklepów internetowych, który promuje agencja od Growth Marketingu, firma ploy. Dzięki nawiązanej współpracy i odpowiednio dobranej kampanii reklamowej sprzedaż we wspomnianym sklepie internetowym wzrosła, aż o 234% już po 3 miesiącach współpracy.

Aby mieć jednak pewność, że kampania po prostu będzie działać i przynosić odpowiednie zyski (i to takie jak w przykładzie powyżej), warto powierzyć jej realizację profesjonalnym i doświadczonym firmom, które od lat realizują skuteczne kampanie AdWords, jak wspomniana chociażby firma ploy działająca w branży marketingu online.

Eksperci z ploy już od ponad 12 lat pomagają swoim klientom rozwijać ich biznesy internetowe, oferując im pełne wsparcie, swoją wiedzę i kreatywne podejście. Ich wieloletnie doświadczenie podparte jest wieloma owocnymi współpracami i co najważniejsze – realnymi efektami. 

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

RADOM aktualna pogoda

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej
Polityka prywatności Ochrona danych osobowych