Usługa "Umów wizytę w urzędzie skarbowym" jest dostępna poprzez stronę internetową urzędu skarbowego, izby administracji skarbowej, a także poprzez strony www.podatki.gov.pl oraz wizyta.podatki.gov.pl.
Po wejściu na wybraną stronę, należy postępować zgodnie z zamieszczoną tam instrukcją, tj.:
1. wybrać właściwy urząd i sprawę, którą chcemy załatwić
2. datę i godzinę wizyty
3. podać swoje dane
Na wskazany przez nas adres e-mail otrzymamy potwierdzenie wizyty z podaną datą, godziną oraz numerem pokoju/stanowiska, w którym będzie na nas czekał pracownik urzędu.
Wizytę można też umówić telefonicznie. Wykaz numerów telefonów, pod którymi będzie można skorzystać z nowej usługi znajdą Państwo na stronach internetowych poszczególnych urzędów skarbowych pod adresem: www.mazowieckie.kas.gov.pl.
Z umówionej wizyty można zrezygnować dzwoniąc na numer wskazany na stronie urzędu skarbowego – dzięki temu zwolniony termin wizyty może zostać wykorzystany przez inną osobę.
Wprowadzona usługa ma zapewnić naszym klientom nie tylko większy komfort załatwiania spraw, ale i bezpieczeństwo.