Jedną z możliwości opartych o współpracę franczyzową jest możliwość stworzenia specjalistycznego salonu podłóg i drzwi – w ramach sieci DDD Dobre Dla Domu. Salony DDD to pełna oferta wiodących producentów polskiego i światowego rynku wyposażenia wnętrz. W każdym salonie oferuje produkty zgodnie z aktualnymi trendami, bogatą ekspozycję wraz z aktualnymi wzornikami i katalogami: paneli podłogowych, podłóg drewnianych, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych oraz akcesoriów. DDD To marka specjalistyczna, która swoje doświadczenie na rynku wyposażenia wnętrz buduje już od 15 lat. W tym czasie powstało i działa na rynku w Polsce 35 sklepów pod szyldem DDD Dobre dla Domu ( w tym 34 sklepy franczyzowe).
Franczyzobiorcą może zostać prawie każdy, musi jednak spełniać kilka kryteriów. Najważniejszym z nich – jak w przypadku każdego biznesu - jest kapitał wstępny. W przypadku DDD Dobre Dla Domu koszty ponoszone przez franczyzobiorcę są o wiele mniejsze, niż tworzenie samodzielnej własnej marki. Partner wykupujący licencję otrzymuje kompletny biznesowy know-how. Dzięki przynależności do sieci dysponuje jednymi z najlepszych warunków handlowych z dostawcami, których sam nie zdołałby wynegocjować.
Wartością dodaną jest też bezpośredni dostęp do najlepszych producentów z branży podłóg i drzwi obecnych rynku, profesjonalne szkolenia produktowe, szerokie wsparcie i doradztwo specjalistów centrali DDD Dobre Dla Domu. Wsparcie to obejmuje obszar handlowy, marketingowy oraz analityczny. Te aspekty pomagają prowadzić biznes w jak najbardziej rozsądny sposób. Istotną sprawą w każdym biznesie jest wiedza i doświadczenie, dlatego w przypadku mniej doświadczonych franczyzobiorców firma zapewnia kompleksowe szkolenia z zarządzania swoim sklepem, sprzedażą , marżą, czy zapasem.
Franczyzobiorca może liczyć na projekt aranżacji salonu, plan sklepu oraz wizualizację zewnętrzną. Spółka zapewnia także wyposażenie sklepu: meble ekspozycyjne, elementy reklamy oraz wsparcia handlowego. W zależności od wielkości lokalu kwota inwestycji Partnera franczyzowego wynosi 65-100 tys. zł. Centrala DDD wspomaga zarówno organizacyjnie, jak i finansowo start biznesu. Według szacunków już w 3-4 miesiącu od otwarcia sklep powinien zacząć zarabiać – oczywiście przy zaangażowaniu partnera w pozyskiwanie klientów oraz działaniach zgodnych ze standardami. Najlepsze salony osiągają zwrot z inwestycji już po pierwszym roku swojej działalności.
Jeśli szukasz sprawdzonego pomysłu na biznes – skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy: https://www.ddd.com.pl/dolacz-do-nas-sklep lub zadzwoń 797 587 324.
Szczegóły: https://www.ddd.com.pl/dolacz-do-nas