Niedawno, bo w 2021 roku, swoją działalność w kraju rozpoczęła platforma Shopee. Za marką tą stoi singapurskie przedsiębiorstwo z branży e-commerce, które stworzyło Shopee w 2015 roku, a od tej pory marketplace ten rozwija się i podbija kolejne rynku. Obecne, po niedawnej, intensywnej kampanii reklamowej, przyszłość Shopee w Polsce wygląda bardzo obiecująco, co powinno przyciągnąć uwagę sprzedawców poszukujących kolejnego kanału, z którym warto związać własną działalność. Platforma ta wyróżnia się świetnie zaprojektowaną i powszechnie użytkowaną aplikacją, a także wysokimi standardami bezpieczeństwa podczas zakupów.
Sprzedaż na Shopee w multichannel – dlaczego opłaca się założyć własne konto?
W branży e-commerce wielokanałowy model prowadzenia działalności uznaje się wśród sprzedawców za standard. Obok podstawy, którą zazwyczaj bywa strona domowa firmy, powstają kolejne drogi prezentowania oferty klientom, na które składają się konta na różnych platformach sprzedażowych. Przy odpowiednim zorganizowaniu e-sklepu, zarządzanie siecią zintegrowanych kanałów sprzedaży nie powinno być nadmiernie problematyczne, nawet pod względem kontroli stanów magazynowych czy przenoszeniu ofert z jednej platformy na drugą.
Biorąc pod uwagę to, jak bardzo powszechne jest w Polsce korzystanie z Allegro, zarówno w celach zakupowych, jak i sprzedażowych, zdolność eksportowania utworzonych na tej platformie ofert na inną wydaje się kluczowa, aby utrzymać wydajne działanie sklepu. Jak się okazuje, zadanie to wcale nie należy do szczególnie trudnych, o ile korzysta się z przystosowanych do niego narzędzi. Przeniesienie ofert z Allegro na Shopee jest możliwe w systemie Apilo, co stanowi ogromny atut dla użytkowników, którzy zdecydowali się na wcielenie singapurskiego marketplace w działalność własnej firmy.
Integracja Shopee i Apilo – przeniesienie ofert z Allegro na Shopee i wiele więcej!
W swoim obszernym i nieustannie rozwijanym katalogu modułów, system Apilo może zapewnić integrację dla sprzedawców korzystających z Shopee, otwierając zupełnie nowy wachlarz możliwości w dalszym rozwijaniu działalności na tej platformie. Co istotne, połączenie to może objąć dowolną ilość konta Shopee, a Apilo nie naliczy za to dodatkowych opłat.
Istotnym elementem tej integracji, który odczuwalnie podnosi wygodę i wydajność pracy całego zespołu, jest wyspecjalizowany Manager Ofert Shopee, zaprojektowany specjalnie z myślą o szybkim i bezproblemowym wystawianiu ofert w tym marketplace. Przy pomocy tego managera, pobranie zamówienia z Shopee zajmuje nie więcej niż 5 minut, pozwalając sprzedawcy bez problemów kontrolować ceny oraz stany magazynowe, poddane płynnej, automatycznej aktualizacji. Do pozostałych, kluczowych funkcji, jakie zapewnia to połączenie, można zaliczyć:
- generowanie etykiet dla wielu zamówień naraz,
- integracja z modułem wysyłek Shopee,
- oznaczanie zamówień jako wysłane po wygenerowaniu etykiety w Apilo,
- wystawianie produktów poprzez manager ofert,
- i wiele więcej!
Kompleksowa integracja platform sprzedażowych w Apilo – na czym można skorzystać?
Wprowadzenie Apilo do swojej e-formy pozwala nie tylko przeniesienie ofert z Allegro na Shopee, ale i cały pakiet integracji różnych platform, m.in. eBay czy Amazon. System ten znacznie usprawnia sprzedaż multichannel, pozwalając zarządzać nim z jednego widoku, bardzo pozytywnie wpływając na wydajność całego zespołu. Integracji w Apilo jest wiele więcej i obejmują one także programy do księgowości internetowej, kurierów, e-sklepy, hurtownie (dropshipping) i nie tylko. Warto zaznaczyć, że automatyzacja obsługi platform dostępnych w zakresie integracji Apilo jest w cenie jednego abonamentu.
To właśnie dzięki Apilo można w pełni wykorzystać potencjał Shopee jako platformy sprzedażowej, włączając ją w strukturę swojej firmy bez utraty wydajności pracy z innymi, funkcjonującymi już kanałami. Jest to prosty i pozbawiony ryzyka sposób na zyskanie dostępu do zupełnie nowej bazy klientów, która, biorąc pod uwagę intensywne działania marketingowe Shopee, oferuje wyjątkowo atrakcyjne perspektywy.
Co konkretnie zyskuje się dzięki Apilo? Przede wszystkim znaczną oszczędność czasu, która odczuwalna jest przy każdym obsłużonym zamówieniu. Automatyzacja, jaka stanowi fundament funkcjonalności Apilo, pozwala oszczędzić nawet 5 godzin pracy na każdych 50 zamówieniach, co stanowi imponujący wynik, szczególnie przy dużym nakładzie sprzedaży. Łącząc nowoczesne narzędzia zapewniane przez Apilo oraz nowoczesny, potencjalnie bardzo lukratywny rynek, jakim jest Shopee, stawia się swoją firmę na torach prowadzących do dynamicznego wzrostu i budowania marki.
Oczywiście, warto patrzeć na zarządzanie kanałami sprzedaży także z perspektywy własnej wygody. Apilo może wiele zaoferować również i w tej dziedzinie, pozwalając sprzedawcy zarządzać kontami na dostępnych platformach z poziomu jednego interfejsu, który cechuje się intuicyjnym i wysoce czytelnym zaprojektowaniem. To, w połączeniu z dostępnym w Apilo modułem administracji i zarządzania użytkownikami, tworzy jedną, sprawną i doskonale funkcjonującą strukturę, dzięki któremu każdy pracownik z łatwością odnajdzie się w swoich obowiązkach.
Co jeszcze warto wiedzieć o systemie Apilo i dostępnych integracjach?
Przedstawione informacje powinny dać poglądowy obraz na potencjał, jaki drzemie w systemie Apilo, szczególnie w połączeniu z tak rozwojowymi platformami do e-sprzedaży, jak Shopee. Należy jednak podkreślić, że jest to programowanie nieustannie wspierane i rozwijane, co jest niezwykle istotne w tak młodej i innowacyjnej branży, co sprzedaż internetowa. Apilo regularnie rozszerzane jest o kolejne moduły, a istniejące funkcje są usprawniane, aby w jeszcze większym stopniu odpowiedzieć na faktyczne potrzeby współczesnego e-przedsiębiorcy.
To właśnie ta modułowa budowa pozwala na niewiarygodną elastyczność, jaką charakteryzuje się ten system. Sprzedawca może samodzielnie dobrać rozwiązania odpowiednie dla własnej firmy i zaaplikować je tak, aby odnieść maksymalne korzyści. Przeniesienie ofert z Allegro na Shopee jest tego doskonałym przykładem, stanowiąc bezpośrednią odpowiedź na trend związany z nowym marketplace, na które pokusić może się wielu polskich e-sprzedawców. Osoby niezdecydowane zawsze mogą przetestować Apilo na własną rękę – wystarczy zaledwie założyć darmowe konto, aby zyskać dostęp do pełnych trzech tygodni okresu próbnego!