Wielorazowe i funkcjonalne gadżety dla każdego
Gadżety możemy z grubsza podzielić na dwie kategorie - te, które do niczego się nie przydają i te, które możemy uznać za funkcjonalne i praktyczne. W planowaniu strategii promocyjnej firmy, w której to gadżety mają grać główną rolę, rekomendujemy całkowite zlekceważenie tej pierwszej części. Klient gadżet i tak zabierze, czy to podczas targów branżowych, spotkania czy akcji promocyjnej, ale schowa go gdzieś głęboko, podobnie jak pamięć o naszej firmie.
Jeśli zależy nam na promocji efektywnej, która zapadnie w pamięć klientom i pozwoli generować bierne zainteresowanie, musimy postawić na produkty praktyczne, z którymi potencjalny klient nie będzie się rozstawał. Przykład? Bidon ze stali nierdzewnej lub metalowy kubek do biura. To doskonałe przykłady praktycznych prezentów firmowych, które nigdy nie tracą na wartości i dzięki zastosowaniu logo i nazwy firmy, będzie przy okazji intrygować inne osoby, które przy odrobinie szczęścia staną się naszymi nowymi klientami.
Gadżety do samochodu - sposób na przyciągnięcie wielu klientów
Czy gadżety samochodowe są odpowiednie jedynie dla firmy motoryzacyjnej? Nie ma tajemnicy w stwierdzeniu, że to właśnie tego typu marki w głównej mierze bazują w swoim marketingu na gadżetach do samochodu, jednak my z powodzeniem możemy pożyczyć sobie ten pomysł i wdrożyć go do własnej strategii marketingowej opartej na gadżetach reklamowych?
Dlaczego? Z bardzo prostego powodu. Praktycznie każdy klient posiada co najmniej jeden pojazd, a gadżety do auta to praktyczne i funkcjonalne prezenty, które zostaną przez nich na pewno wykorzystane. A jeśli ktoś skorzysta z naszego gadżetu, to prędzej czy później przypomni sobie, skąd go ma, co zaprowadzi go prosto do naszej oferty. Prosty i efektywny sposób na generowanie korzyści z inwestycji w gadżety reklamowe.
Gadżety ekologiczne - promowanie swojej marki w sposób świadomy
Wielu klientów szczególną uwagę przykłada do kwestii ekologii i ochrony środowiska. Konsumenci zwracają uwagę na to, co kupują, z jakich materiałów jest zrobione i jak długo dany produkt lub opakowanie będzie się rozkładać po wyrzuceniu. Analogiczny proces myślenia zachodzi w stosunku do gadżetów reklamowych, które kiepskiej jakości, zostaną skojarzone z jakością naszych produktów czy usług.
Dlatego też, mając na uwadze świadomość ekologiczną, powinniśmy w ramach kampanii reklamowej zaoferować swoim klientom gadżety eko - wykonane z odpowiednich materiałów, łatwe w biodegradacji i jakościowe. Przykłady? Torby materiałowe, jakościowa odzież reklamowa stworzona z materiałów z recyklingu czy właśnie wielorazowe butelki, z których korzysta dzisiaj każdy z nas. Takie eko gadżety znacząco ocieplają nasz wizerunek, a przy okazji zapewniają długoterminowy zwrot z inwestycji.