Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?
Skuteczne pozycjonowanie stron to wszelkie działania optymalizujące witrynę oraz mające dotarcie do top 10 wyników wyszukiwania w Google. Taka pozycja gwarantuje zwiększenie liczby odwiedzających, a co za tym idzie również zwiększenie konwersji oraz zwrotu z inwestycji (ROI).
Pozycjonowanie to złożony proces, który można podzielić na kilka etapów. Na początek z pewnością warto wykonać analizę potrzeb oraz audyt SEO, co pozwoli ocenić obecny stan witryny, a także wskazać aspekty, które wymagają poprawy. Następnie należy przeprowadzić analizę fraz kluczowych, które prowadzą do pozyskania największej liczby użytkowników i konwersji. Kolejnym krokiem jest techniczna optymalizacja strony oraz budowa wartościowych treści i pozyskanie wysokich jakościowo linków zewnętrznych.
Pozycjonowanie stron internetowych musi zostać przeprowadzone z rozwagą, ponieważ niewłaściwe działania grożą nałożeniem filtra Google. Aby tego uniknąć warto zlecić pozycjonowanie stron internetowych sprawdzonej agencji, takiej jak np. Widoczni.
Pozycjonowanie sklepu internetowego - klucz do sukcesu w e-commerce
Ogromna konkurencja w branży e-commerce sprawia, że prawdziwy sukces mogą odnieść jedynie sprzedawcy, którzy skutecznie przebili się do ludzkiej świadomości. Umożliwia to pozycjonowanie sklepów internetowych, czyli działania mające na celu zwiększenie widoczności sklepu w wyszukiwarce Google, a co za tym idzie przyciągnięcie nowych klientów. Pozycjonowanie sklepu internetowego ma na celu zwiększenie konwersji zakupowej, czyli przemianę użytkownika w kupującego. Jest to możliwe dzięki optymalnemu dopasowaniu wyszukiwanych fraz do wyników wyświetlanych przez wyszukiwarkę. Kompleksowe pozycjonowanie sklepu oferowane przez agencję Widoczni obejmuje również jego optymalizację, weryfikację ścieżki zakupowej, czy audyt SEO dostępnych zasobów. Atutem jest również bezpłatna konsultacja, która pozwala poznać szczegółową ofertę oraz proponowane rozwiązania.
Kampanie Google Ads - pozyskiwanie skutecznych leadów i wsparcie pozostałych kanałów sprzedaży
Pozycjonowanie to proces, który skutecznie można wesprzeć poprzez odpowiednio dobrane kampanie Google Ads. Reklamy Google Ads pozwalają dotrzeć do użytkowników Google, do czytelników stron www, portali, blogów, a także użytkowników YouTuba, aplikacji i Gmaila. Kampania Google Ads umożliwia efektywny dobór grupy docelowej oraz może być jednym z aspektów budowy rozpoznawalności marki online. Pozwala zwiększyć sprzedaż, a co za tym idzie rozwinąć biznes i uzyskać przewagę nad konkurencją. Sukces uzależniony jest jednak od odpowiednio dobranej strategii kampanii, w czym również pomogą Widoczni, czyli certyfikowana agencja Google Ads.
Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych we współpracy z agencją Widoczni daje gwarancję zwiększania liczby użytkowników, a co za tym idzie wskaźnika zwrotu z inwestycji. Opłacalna może okazać się również kampania Google Ads, której skuteczność potwierdzają opinie dotychczasowych klientów agencji.