Niedziela 24 listopada
Emmy, Flory, Jana
RADOM aktualna pogoda

Kalendarz listkowy, czyli reklama w zasięgu ręki

Materiał zewnętrzny 2020-11-27 09:40:00

Mała-wielka reklama. Tak można by nazwać te podręczne (i poręczne) kalendarzyki. To nic innego jak wizytówka i kalendarz w jednym, choć możliwych konfiguracji jest znacznie więcej. Dlaczego w tak małym kalendarzyku tkwi tak wielka moc? Odpowiadamy.

Sekret tkwi w rozmiarze

Kalendarzyki listkowe to najmniejsze spośród dostępnych na rynku kalendarzy o formacie zbliżonym do wizytówkowego i jednocześnie najpopularniejsza forma reklamy podręcznej i użytecznej. Świetnie sprawdzają się w roli zamiennika lub jako dodatek do wizytówki. Nadruk jest dwustronny, więc najczęściej wykorzystywaną możliwością zadruku drugiej strony jest po prostu umieszczenie informacji o firmie, własnego logo lub innej formy reklamy. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by umieścić tam jakąkolwiek grafikę – możliwości drukarni internetowych z zaawansowanym zapleczem technicznym są praktycznie nieograniczone! Kalendarz umieszczony z drugiej strony okazuje się nader pożyteczny i nad tym aspektem postanowiliśmy pochylić się nieco dłużej.

Kalendarz listkowy – w jakich sytuacjach się przydaje?

Kalendarze kieszonkowe świetnie sprawdzają się w podróży. Z łatwością mieszczą się w damskich torebkach, męskich aktówkach czy plecakach. Są idealne dla osób, które po prostu potrzebują łatwo dostępnej i skromnej „przypominajki”, a nie mnóstwa szczegółów. Zaletą kalendarza listkowego jest jego kompaktowy rozmiar. Tak naprawdę nieraz nie przewidzisz dokładnie, kiedy może się przydarzyć okazja do jego wręczenia, ale warto być zawsze przygotowanym. O ile na ustalone wiele dni lub tygodni prędzej rozmowy biznesowe jesteś w stanie się odpowiednio przygotować, o tyle spontaniczne spotkanie ma to do siebie, że najczęściej okazuje się zupełnym zbiegiem okoliczności. Kalendarze listkowe możesz przechowywać w portfelu lub wizytowniku i sięgać po nie, ilekroć przydarzy się stosowna okoliczność. Dobrym pomysłem jest także wykorzystywanie kalendarzyków listkowych podczas targów i wydarzeń masowych. Szczególnie chwalą sobie tego typu kalendarze osoby z branży kosmetycznej, medycznej, sportowej itp., zaznaczając na nich termin kolejnej wizyty lub spotkania.

Kwestia do przemyślenia

Inwestując w kalendarzyki listkowe jako wizytówka i jednocześnie forma reklamy, trzeba pamiętać o tym, że klienci będą korzystali z nich przez cały rok. Warto dobrze przemyśleć wszelkie szczegóły dotyczące designu, czcionek, ale i samego materiału, ponieważ z uwagi na ich praktyczny aspekt, najprawdopodobniej kalendarze listkowe będą mocno eksploatowane. Wystarczy kontakt z drukarnią, jak na przykład OpenPrint.pl, aby dowiedzieć się, jak wzmocnić i uszlachetnić kalendarz, by mógł służyć przez cały rok w dobrym stanie. Wydruk kalendarza na papierze powlekanym o wysokiej gramaturze i zabezpieczenie jedną z kilku metod uszlachetnień (foliowanie mat lub połysk) powinno sprawić, że będzie nie tylko bardziej wytrzymały, ale również zyska prestiżowy wygląd. Zaokrąglone narożniki kalendarzyków listkowych uzupełniają ich elegancki i oryginalny wygląd. Jeżeli nie wiesz, jak poprawnie przygotować plik z projektem, warto zgłosić swoje wątpliwości obsłudze drukarni, która przygotuje kalendarz listkowy pod wydruk online.

Najwyższy czas pomyśleć o nowym kalendarzu

Kalendarzyki listkowe z racji swoich rozmiarów i funkcji, jaką pełnią, przydają się praktycznie przez cały rok. Kalendarzyki reklamowe jako gratis możesz też dołączać do każdego zamówienia, a taki praktyczny dodatek na pewno wzbudzi sympatię do twojej firmy. Koniec roku to niepodważalnie najlepszy moment na tego rodzaju działania promocyjne, ponieważ właśnie wtedy wymieniamy swoje kalendarze na nowe. W przypadku kalendarzy listkowych całorocznie pełniących jednocześnie rolę wizytówki, wraz z końcem roku należałoby je odświeżyć i wręczać klientom zaktualizowane dane. Nie zapominaj o stałych klientach. Upominek reklamowy w postaci personalizowanego kalendarza pomaga budować trwałe relacje biznesowe, utwierdzając klienta w przekonaniu, że się o nim pamięta i dba o jego potrzeby. 

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

Nie przegap

RADOM aktualna pogoda

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej
Polityka prywatności Ochrona danych osobowych