Coraz więcej ofert pracy związanych jest z marketingiem i obsługą klienta, w wielu z tych ofert wymagane jest doświadczenie. Telbridge to firma, w której kontakt z klientem odbywa się na każdym kroku. Formy kontaktu są zróżnicowane – klienci obsługiwani są telefonicznie, mailowo oraz standardowym listem. Firma oferuje zatrudnienie również dla osób, które szukają pierwszego miejsca pracy. Szkolenia wprowadzające, przygotowują do pracy osoby z doświadczeniem jak i bez niego. Telbridge daje możliwość rozwoju w dziedzinach tak bardzo pożądanych na rynku pracy. Wiele osób, na początku budowania swojej kariery, boi się rozmawiać przez telefon, nie wie jak skutecznie przeprowadzić rozmowę. W ten sposób często już na etapie rozmowy rekrutacyjnej zostaje negatywnie oceniony, ze względu na nieśmiałość, czy braki komunikacyjne.
Osoby podejmujące współpracę zyskują wiele, m.in. poznają techniki komunikacji, które wykorzystywane są na co dzień. Wiele osób, które podejmowały pracę w branży w call center szczycą się tym, że dzięki temu rozwinęli skrzydła, a nowi pracodawcy cenili sobie zdobyte doświadczenie, które pomagało w realizacji nowych zadań na różnych stanowiskach. Wiele plusów pracy w call center widzą również studenci. Zauważyli, że przestali obawiać się kontaktu z wykładowcami, a wszystkie egzaminy ustne zdawali bez zająknięcia, ponieważ przekroczyli barierę strachu w kontaktach międzyludzkich.
Praca na stanowisku Doradcy Klienta, czy Konsultanta Telefonicznego, to często praca, gdzie istotną rolę odgrywa czas. Osoby pracujące na w/w stanowiskach starają się w krótkim czasie osiągnąć ponadprzeciętny wynik, co przekłada się na premie doliczane do wynagrodzenia. Wielu pracowników chwali się publicznie, że osiągane efekty pracy pozwalają na pozyskanie drugiego wynagrodzenia, poza podstawa gwarantowana każdemu pracownikowi. To doświadczenie jest bardzo pomocne na co dzień, kiedy każdy z nas ma mnóstwo obowiązków do zrealizowania w krótkim czasie. W ten sposób praca każdej z osób jest wydajniejsza, są lepiej zorganizowane, przez co zyskują więcej czasu na odpoczynek czy swobodne funkcjonowanie. Przecież nikt z nas nie lubi nagromadzonych zadań, które należy zrealizować na już. Wygodniej żyje się, kiedy wszystkie działania wykonywane są na bieżąco. W wyniku takiej pracy, doświadczone osoby lepiej zarządzają swoim czasem, organizacja dnia dzięki temu jest prostsza i przyjemniejsza.
Kolejnym atutem pracy na stanowisku konsultanta telefonicznego jest pozyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie przeprowadzania skutecznych negocjacji. Rozpoczynając dorosłe życie, każdy z nas podejmuje wiele trudnych decyzji. Kiedy pojawia się potrzeba ustalania warunków, często brakuje nam umiejętności, które pozwoliłyby przekonać drugą stronę do naszych racji. W branży call center możemy nauczyć się negocjacji, podczas np. sprzedaży produktów i usług. Tu uczymy się przez doświadczenie.
Tego typu forma pracy gwarantuje nam kontakt z wieloma osobami o różnych charakterach. Dzięki temu można poznać różne formy komunikacji, dostrzec, jak różni bywają klienci i jak różnicowane są ich potrzeby. To pokazuje, że pewne argumenty będą akceptowane przez część osób, a inni będą potrzebowali dodatkowych pozytywów, by klient przystał na nasze warunki. Dzięki temu świetnie rozwijamy umiejętności negocjacyjne, które pozwalają osiągać postawione cele.
Dodatkowym atutem pracy w firmie Telbridge jest forma zatrudnienia, która pozwala na zatrudnianie studentów oraz osób, które mają ograniczoną dyspozycyjność do pracy – dzięki elastycznemu grafikowi mogą rozwijać swoje doświadczenie pracując i wypełniając dodatkowe obowiązki jednocześnie. W ten sposób, młode mamy mogą swobodnie wracać na rynek pracy. W firmie wiele się dzieje z myślą o współpracownikach, organizowane są m.in. szkolenia wewnętrzne w różnego rodzaju dziedzinach. Dzięki tym szkoleniom, osoby zatrudnione mogą awansować na wyższe stanowiska. Co ważne, to właśnie osoby zatrudnione otrzymują pierwszeństwo w rekrutacji na wyższe stanowiska.
W firmie panuje rodzinna atmosfera. Nikt nie zostaje pozostawiony bez pomocy. Na co dzień współpracownicy są pod opieka profesjonalnych trenerów, którzy pomagają wdrożyć się do pracy oraz osiągać ponadprzeciętne wyniki. Firma dba o to, by praca była przyjemna a ludzie darzyli się sympatią. Wiele znajomości zawartych w pracy owocuje przyjacielskimi relacjami na długie lata. Nic dziwnego, kiedy w pracy spędzamy często więcej czasu niż z rodziną, dlatego tak ważne w firmie są relacje. Żeby podtrzymać dobrą atmosferę organizowane są różne eventy integracyjne, konkursy.