Oświadczenie majątkowe należy zdać w dwóch egzemplarzach według stanu na 31 grudnia 2010 r. Dołączone do niego powinno być zeznanie (PIT) o wysokości dochodu w ubiegłym roku. Jeden egzemplarz oświadczenia majątkowego przekazany będzie do urzędu skarbowego, drugi natomiast poddany zostanie analizie wojewody. Informację o osobach, które nie złożą oświadczeń w terminie, bądź u których stwierdzono w zeznaniach nieprawidłowości, wojewoda przekaże odpowiednim organom (sejmik województwa, rada powiatu, gminy,miasta, dzielnicy).
Do złożenia oświadczenia majątkowego wojewodzie mazowieckiemu zobowiązani są: przewodniczący sejmiku województwa, przewodniczący rad powiatów, gmin, miast oraz dzielnic Warszawy, marszałek województwa, starostowie, wójtowie, burmistrzowie i prezydenci miast z terenu województwa mazowieckiego. Szczegółowe informacje oraz pomocne druki dostępne są na stronie internetowej www.mazowieckie.pl <http://www.mazowieckie.pl/> w zakładce "Oświadczenia majątkowe".