Poniżej publikujemy w całości treść tego pisma.
Szanowni Państwo,
Z zadowoleniem przyjęliśmy informację o uruchomieniu w ostatnich dniach nowoczesnego systemu sterowania na linii nr 22 Radom – Tomaszów Mazowiecki. W związku z powyższym, mając na uwadze konieczność kompleksowej poprawy standardu przedmiotowej linii, zwracamy się ponownie z wnioskiem o podjęcie jeszcze w bieżącym roku prac zmierzających do likwidacji punktowych ograniczeń prędkości (o których pisaliśmy w piśmie RI-06-2013 z dn.08.03.2013). Postulujemy także zaplanowanie na rok przyszły prac rewitalizacyjnych.
Nadmieniamy, że status przedmiotowej linii w ostatnim czasie radykalnie zmienił się (p. nowe Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17 kwietnia 2013r. w sprawie wykazu linii kolejowych o znaczeniu państwowym). Obecnie linia nr 22 posiada status linii o znaczeniu państwowym i oczekujemy, że w ślad za tym pójdą prace remontowe/rewitalizacyjne w większym niż dotąd zakresie.
Gorąco liczymy na pozytywne odniesienie się do naszych propozycji.
Łączymy wyrazy szacunku,
Radomir Jasiński - prezes zarządu
Damian Maciąg - sekretarz zarządu
Stowarzyszenie ''Radomskie Inwestycje'' w sprawie linii kolejowej nr 22
Stowarzyszenie ''Radomskie Inwestycje'' przesłało 12 czerwca pismo związane z funkcjonowaniem magistrali kolejowej nr 22 Radom - Tomaszów Mazowiecki do Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej oraz do Polskich Linii Kolejowych S.A.
Komentarze naszych czytelników
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu