Kryteria jakie będzie brał pod uwagę zamawiający to cena (90%), termin realizacji (5%) oraz gwarancja (5%). Jednak z uwagi na to, że wszystkie oferty przewidują realizację w ciągu 22 miesięcy oraz gwarancję na wykonane prace o długości 10 lat, liczyć się będzie tylko cena.
Złożone oferty opiewają na kwoty od 259,8 mln zł do 355,9 mln zł. Najtańszą propozycja pochodziła od Budimexu (259,835 mln zł). W przetargu oferty złożyły także firmy Mostostal Warszawa (276,742 mln zł) i Energopol Szczecin (335,761 mln zł) oraz konsorcja Rubau Polska i Construcciones Rubau (285,732 mln zł), Mota-Engil Central Europe i Mota-Engil Engenharia e Construcao (282,742 mln zł), Polaqua i Dragados (274,378 mln zł), Erbedim, Budar i Budromost (355,965 mln zł), a także Strabag i Strabag Infrastruktura Południe (296,732 mln zł). Budżet tej inwestycji jest równy 293 mln zł.
Odcinek granica województwa - Skarżysko-Kamienna liczy 7,6 km. Pozwoli on skomunikować blisko 50-kilometrowy istniejący fragment drogi ekspresowej S7 od Skarżyska poprzez Kielce do Chęcin z planowanym do otwarcia w czerwcu br. odcinkiem trasy S7 Radom - granica województwa mazowieckiego i świętokrzyskiego. Wybudowanie tego fragmentu sprawi, że droga nr 7 w regionie świętokrzyskim będzie miała pełne parametry trasy ekspresowej na całej długości.
Odcinek drogi ekspresowej S7 Skarżysko-Kamienna - granica województwa świętokrzyskiego z mazowieckim będzie biegł po zachodniej stronie istniejącej drogi nr 7. W początkowym i końcowym fragmencie inwestycji zaplanowano dwa węzły: Skarżysko Centrum i Skarżysko Północ. W ramach inwestycji powstaną również 4 wiadukty, 2 mosty, 2 przejazdy gospodarcze, przejścia dla zwierząt oraz drogi dojazdowe.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>