Cudze chwalicie swego nie znacie! To przysłowie było inspiracją do realizacji kolejnej akcji promującej lokalnych producentów i tradycje regionalne. Tym razem E.Leclerc zaprasza w niezwykłą podróż pełną smaków i aromatów, odkryć kulinarnych i niespodzianek. Co to takiego Rejbak Kurpiowski? Jak nafaszerować kurczaka „Po Polsku”? Co jest tajemnicą prawdziwej góralskiej Kwaśnicy czy jak przygotować klasyczne śląskie roladki?
Wszystko to i wiele innych przepisów charakterystycznych dla polskiej regionalnej kuchni będzie można znaleźć w najnowszym katalogu zatytułowanym „Rozsmakuj się w Regionach” inaugurującym akcję „Nasze Regiony Mają Talent”.
Oprócz inspiracji i przepisów, klienci E.Leclerc znajdą także na półkach sklepowych wszystkie produkty potrzebne do przyrządzenia wyśmienitych polskich dań. Akcja „Nasze Regiony Mają Talent” nawiązuje do rozpoczętego w kwietniu 2012 roku programu sieci handlowej E.Leclerc „Producenci lokalni”. Program ukierunkowany jest na intensywną współpracę z lokalnymi producentami, co w konsekwencji przyczynia się do rozwoju lokalnego rynku.
Program „Producenci Lokalni” jest jednym z filarów działalności hipermarketów ElLeclerc. - Staramy się wspierać region, dostarczając klientom najlepsze lokalne produkty, realnie wpływać na zdynamizowanie rozwoju oraz wzmacnianie więzi i pogłębianie współpracy z producentami. Dla E.Leclerc ważne jest kultywowanie polskiej tradycji, promowanie znakomitej kuchni i regionalnych talentów – stąd pomysł na ogólnopolską akcję „Nasze Regiony Mają Talent” - komentuje Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska.
Okolicznościowy katalog „Rozsmakuj się w Regionach” będzie dostępny w sklepach E.Leclerc od 07 do 13 września 2015 roku.
O akcji w radomskim E.Leclerc pisaliśmy tutaj
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>