Montaż urządzeń to pierwszy etap realizacji inwestycji. Automaty mają być uruchamiane sukcesywnie – po 10 – 15 co kilkanaście dni, by zapewnić poprawne i płynne wdrożenie nowego kanału sprzedaży biletów. Założono w nich dwie formy płatności: bezgotówkową (kartami płatniczymi standardowymi i zbliżeniowymi), jak i gotówkową (banknotami oraz monetami), z możliwością zakupu wszystkich rodzajów biletów. W automatach będą sprzedawane bilety papierowe oraz elektroniczne. Ponadto, dzięki funkcji infokiosku, podróżni będą mogli sprawdzić rozkład jazdy pociągów.
- Rozszerzenie systemu sprzedaży biletów o nowy kanał dystrybucji to kolejna usługa wprowadzana z myślą o pasażerach. Jako przewoźnik dbamy kompleksowo o potrzeby naszych podróżnych, stale podnosząc komfort jazdy, standardy obsługi, ale też dbając o dostępność oferty. Zakup biletu
w biletomacie wiąże się z oszczędnością czasu, z dostępnością usługi przez całą dobę oraz umożliwia bezgotówkowy zakup biletów (płatność kartą), z czego nie można obecnie skorzystać przy zakupie biletu w kasie.– mówi Dariusz Grajda, członek Zarządu KM, dyrektor handlowy.
- ASEC od roku współpracuje z Kolejami Mazowieckimi w dziedzinie unowocześniania oraz poszerzania sieci sprzedaży biletów. Projekt uruchomienia sprzedaży w biletomatach jest jednym
z systemów dostarczanych przez ASEC Kolejom Mazowieckim i jest ważnym elementem strategii działania naszej firmy. Cieszymy się ze współpracy z tak otwartym na nowoczesne rozwiązania partnerem i liczymy, że współpraca ta przełoży się na wymierne korzyści dla pasażerów Kolei Mazowieckich – mówi Anat Arazi, prezes Zarządu ASEC.
Chcesz szybciej dowiadywać się o nowych wydarzeniach i czytać najświeższe newsy? DOŁĄCZ DO NAS FACEBOKU. ZRÓB TO TERAZ >>>