Alfa Star posiada trzy gwarancje ubezpieczeniowe wystawione przez Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce. Pierwsza na kwotę 24,6 mln zł obejmuje okres od 17 września 2013 r. do 16 września 2014 r., druga na kwotę 19,4 mln zł obejmuje okres od 17 września 2014 r. do 16 stycznia 2015 r., a trzecia na kwotę 20 mln zł – od 17 stycznia 2015 r.
Do Urzędu Marszałkowskiego powinny zgłosić się osoby, które wykupiły wycieczki do 16 września. Co istotne, liczy się przede wszystkim pierwsza data podpisania umowy, nie ma znaczenie jej późniejsze aneksowanie czy zmiana terminu wycieczki. Dotyczy to blisko 200 osób, które mogą ubiegać się o odszkodowanie. Wśróe kilka grup (20-30 osobowe), prawdopodobnie wycieczek zakładowych.
Jak ustalił RMF FM roszczenia złożyła jedna czwarta poszkodowanych osób, których w sumie jest 4 tysiące. Osoby, które zgłoszą się w terminie, mają szansę na odzyskanie 100 procent swojego wkładu w wycieczkę. Do podziału jest 15 milionów złotych.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>