Wpłynęło 6 ofert. Przy budżecie zamawiającego wynoszącym 636,385 mln zł oferta z najniższą ceną jest warta 510,533 mln zł. Złożyła ją firma PTU Intercor.
W zaplanowanym budżecie mieszczą się także: konsorcjum Mirbud i Kobylarnia – 577 mln zł, Strabag – 580,799 mln zł, konsorcjum Mota Engil oraz Budpol – 608,515 mln zł. Budżet przekroczyły dwie oferty: Budimex – 677,160 mln zł oraz Polaqua – 728,543 mln zł.
Odcinek, o którym mowa liczy 15 km długości. Jego pierwszym wykonawcą była firma IDS-Bud. Na początku października GDDKiA zerwała umowę z wykonawcą. Inwestor uznał, że tempo prac i słaba mobilizacja wykonawcy nie rokowały skutecznego zakończenia prac. W momencie zerwania umowy prace były zrealizowane w ok. 6 proc. podczas gdy minęło 30 proc. czasu – argumentowała GDDKiA i zdecydowała o rozpisaniu nowego przetargu.
Odcinek Lesznowola – Tarczyn jest jednym z trzech odcinków siódemki pomiędzy Warszawą a obwodnicą Grójca. Na dwóch doszło do zerwania umów. Wcześniej rozwiązano kontrakt z firma Rubau, która odpowiadała za fragment Lotnisko – Lesznowola. W lutym ub. roku zadanie przejęła Polaqua. Trzeci z odcinków – od Tarczyna do obwodnicy Grójca – jest bliski finału. Za jego realizację odpowiada Mota Engil.