Podczas uroczystej gali w Warszawie łącznie przyznano 6 nagród głównych. - Intranet MUW został nominowany do finału Internale Poland 2011 za szybkość i łatwość dostępu do treści, która pozwala zaoszczędzić czas, a tym samym usprawnia i poprawia efektywność pracy urządników. Eksperci docenili również liczne udogodnienia, w tym m.in. możliwość pobierania formularzy i wniosków, elektroniczną obsługę zamówień czy poradnik dla pracowników - powiedział Mateusz Balcerowicz, kierownik projektu intranetu.
Intranet Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie uruchomiono 1 marca 2010 roku. Portal powstał w odpowiedzi na oczekiwania pracowników. Został zaprojektowany przez pracowników (przy użyciu darmowego oprogramowania) z myślą o pracownikach. W ciągu pierwszego roku opublikowano w serwisie 560 artykułów, 4 tys. plików oraz przeprowadzono 12 sond. Portal cieszy się dużym zainteresowaniem. Do tej pory odnotował około 67 tys. odsłon.
Do pierwszego etapu konkursu zakwalifikowano prawie 40 projektów, spośród których 17-osobowe jury, złożone z laureatów ubiegłorocznej edycji, przedstawicieli branży komunikacji wewnętrznej i intranetów, firm i uczelni, wybrało 6 najlepszych. Nad poprawnością i obiektywnością głosowania czuwał niezależny audytor - firma doradcza KPMG. Oprócz intranetu Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego (MUW), w kategorii dużych firm nagrodzono projekt Carrefour Polska, a wśród małych i średnich przedsiębiorstw - ANG Spółdzielni Doradców Kredytowych. Za najlepszy projekt komunikacji wewnętrznej wyróżniono natomiast Wirtualną Polskę (kategoria duże firmy) i Fundację PBG (kategoria administracja publiczna, samorządy i organizacje pozarządowe), a za zespół komunikacji wewnętrznej Leroy Merlin. Jury przyznało również 2 nagrody specjalne: dla PKO Banku Polskiego (za największą innowację w intranetach) oraz dla TRW Polska (za wzrost zaangażowania pracowników w okresie zawirowań gospodarczych).
Internale Poland to konkurs, którego celem jest wzrost świadomości nowoczesnych zasad zarządzania komunikacją wewnętrzną i technologii informatycznych oraz pokazywanie korzyści, jakie niesie za sobą współczesna wizja zarządzania instytucjami. Internale Poland jest jednocześnie impulsem do podnoszenia profesjonalizmu w branży komunikacji wewnętrznej i intranetów - poprzez promowanie dobrych praktyk, liderów branży oraz udanych implementacji najnowszych światowych trendów.
Intranet Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego najlepszy w Polsce
Tak uznało jury konkursu Internale Poland 2011. Mazowiecki Urząd Wojewódzki zwyciężył w kategorii "administracja publiczna, samorządy i organizacje pozarządowe". Projekt doceniono m.in. za kompleksową realizację - zbadanienpotrzeb pracowników, wypracowanie koncepcji, jej wdrożenie oraz ciągłe doskonalenie.
Komentarze naszych czytelników
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu