Poniedziałek 21 kwietnia
Anzelma, Bartosza, Konrada

II Kongres Promocji Mazowsza

mazovia.pl 2012-11-15 13:19:00

Kreowanie pozytywnego i atrakcyjnego wizerunku województwa to jedno z najważniejszych zadań, jakie stoją przed samorządowcami. Kluczem do sukcesu jest skuteczna promocja regionu. Co zrobić, by wzbudzić zainteresowanie turystów? Jak przekonać sponsorów do współpracy? Odpowiedzi na te i inne pytania szukano podczas II Kongresu Promocji Mazowsza.

Fot. Łukasz Welenc (mazovia.pl)

Kongres służy przede wszystkim pogłębianiu wiedzy z zakresu marketingu terytorialnego. To świetna okazja do wymiany informacji i doświadczeń oraz nawiązywania współpracy ze specjalistami zajmującymi się promocją miast i regionów.

Kongres miał charakter konferencyjno-warsztatowy. W jego pierwszej części zaprezentowały się mazowieckie miasta – praktycy w zakresie promocji – oraz te, w których podczas Euro2012 rezydowały piłkarskie reprezentacje narodowe. W drugiej części uczestnicy wzięli udział w warsztatach tematycznych: „Budowanie relacji z otoczeniem jako forma promocji instytucji”, „Współpraca jst z agencją reklamową”, „Jak pozyskać sponsora krok po kroku” oraz „Wizerunek instytucji - jak o niego zadbać? Narzędzia i metody”.

W spotkaniu, którego pomysłodawcą i organizatorem jest Samorząd Województwa Mazowieckiego, wzięli udział marszałek Adam Struzik oraz członek zarządu Wiesław Raboszuk. Członek zarządu podziękował wszystkim uczestnikom za udział w kongresie. Wyraził przekonanie, że zdobyta wiedza będzie efektywnie wykorzystywana w procesie promocji samorządów lokalnych, a tym samym całego Mazowsza. Zaprosił też do podzielenia się nowymi doświadczeniami w przyszłym roku, podczas kolejnej edycji warsztatów.

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

Nie przegap