Współorganizatorem akcji jest sieć sklepów Biedronka, a patronat nad akcją objęli: Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych oraz profesjonalne magazyny dentystyczne, Dental Tribune International, Nowy Gabinet Stomatologiczny, Stomatologia.
W dniach 9 – 14 lipca b.r. Mobilne Centra Dentystyczne zbadają stan zdrowia jamy ustnej mieszkańców Zwolenia, Skaryszewa, Iłży, Radomia, Pionek oraz Kozienic.
Polacy niewystarczająco dbają o zdrowie jamy ustnej. Z danych Eurobarometer wynika, że aż 66% Polaków odwiedza gabinety dentystyczne rzadziej, niż raz w roku. Co więcej, nie wszyscy zdają sobie sprawę, że zęby to nie jedyny obszar jamy ustnej, z którym mamy problemy. Z Monitoringu Zdrowia jamy Ustnej wynika, że aż 75,5% Polaków cierpi z powodu złego stanu dziąseł. W codziennych zabiegach higienizacyjnych dziąsła są często ignorowane, a tymczasem to od nich w dużej mierze zależy zdrowie całej jamy ustnej.
Teraz Polacy mają unikatową okazję, by sprawdzić stan swoich zębów i dziąseł oraz dowiedzieć się, jak prawidłowo dbać o zdrowie jamy ustnej, by przez wiele lat cieszyć się zdrowym uśmiechem. 16 czerwca br. ruszyła ogólnopolska kampania Instytutu blend-a-med Oral-B. Mobilne Centra Dentystyczne Instytutu odwiedzają ponad 380 miast na terenie całej Polski. W każdym Centrum wykonywane są bezpłatne przeglądy jamy ustnej, ze szczególnym uwzględnieniem sprawdzenia stanu zdrowia dziąseł. Odwiedzający otrzymują również porady i wskazówki, jak prawidłowo dbać o zdrowie zębów i dziąseł.
W dniach 9-14 lipca Mobilne Centra Dentystyczne odwiedzą województwo mazowieckie. Z darmowych przeglądów będą mogli skorzystać mieszkańcy Zwolenia, Skaryszewa, Iłży, Radomia, Pionek oraz Kozienic. Mobilne Centra Dentystyczne będą czekać na parkingach sklepów Biedronka w godzinach 9.00-19.00 według następującego harmonogramu:
• 9 lipca – Zwoleń, ul. Jana Pawła II
• 10 lipca – Skaryszew, ul. Słowackiego
• 11 lipca – Iłża, ul. Dr. Anki
• 12 lipca – Radom, ul. Żółkiewskiego 10
• 13 lipca – Pionki, ul. Radomska
• 14 lipca – Kozienice, ul. Lubelska 69A
Kampania Instytutu blend-a-med Oral-B ma na celu zachęcenie Polaków do regularnych wizyt kontrolnych u dentysty i pokazać ilu problemom ze zdrowiem zębów i dziąseł można zapobiec dzięki regularnemu sprawdzaniu stanu jamy ustnej i odpowiedniej codziennej pielęgnacji.
Kampania profilaktyki zdrowotnej jamy ustnej odbywa się pod patronatem medialnym magazynów Dental Tribune International, Nowy Gabinet Stomatologiczny oraz Stomatologia i jest rekomendowana przez Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych.
Szczegółowe informacje na temat trasy mobilnych centrów dentystycznych oraz akcji Instytutu blend-a-med Oral-B znajdują się na stronie www.instytut.pl oraz www.biedronka.pl
Chcesz szybciej dowiadywać się o nowych wydarzeniach i czytać najświeższe newsy? POLUB NAS NA FACEBOOKU. ZRÓB TO TERAZ >>