Filmy, których producentem jest jedno z najlepszych polskich studiów filmowych "Timecode", powstały z myślą o budowaniu pozytywnego skojarzenia z Radomiem. Należy podkreślić, że w filmie świadomie nie będą pokazane radomskie zabytki, ciekawe miejsca czy urocze widoki z naszego miasta. Autorzy scenariusza odeszli w tym przypadku od schematu bardzo często stosowanego przez miasta w tego typu przekazach promocyjnych i przez to pozostającego najczęściej niezauważonym przez widza.
Radom przedstawiony więc będzie w nietypowy sposób: każdy z filmów to opowieść o życiu jego bohatera, związanego z naszym miastem, jego pracy i samorealizacji. Taka konwencja, wpisująca się również w charakterystykę programową stacji Discovery, ma na celu zaciekawienie widza wspomnianą opowieścią i tym samym Radomiem. Warto podkreślić, że filmy kładą nacisk na wizerunek miasta, który oparty jest na technice i precyzji. Wysokie kompetencje i pasje bohaterów filmów, którzy są niewątpliwie specjalistami w dziedzinach, którymi się zajmują, otwierdzają przymioty naszego miasta. Te z kolei są potwierdzeniem dla promowanego w ostatnich latach wizerunku Radomia i kompetencji jego mieszkańców.
Filmy o Radomiu można zobaczyć na portalu miasta - tutaj.
Dobiega też końca produkcja reportażu o radomskim Grodzisku Piotrówka.
Dwudziestominutowy film opowiadać będzie o pracach archeologicznych prowadzonych na tym ważnym dla Radomia miejscu oraz prezentować będzie dotychczasową wiedzę na temat średniowiecznej historii Radomia. Będzie to podsumowanie 5-letniej obecności archeologów z Polskiej Akademii Nauk na radomskim grodzie. Reportaż nagrany z został z myślą o jego szerokiej dystrybucji (szkoły, media, internet).
Koszt produkcji wszystkich filmów wyniósł 153 750,00 zł brutto, a ponad 100 emisji trzech dziewięćdziesięciosekundowych filmów kosztować będzie 110 513,00 zł brutto.
Chcesz szybciej dowiadywać się o nowych wydarzeniach i czytać najświeższe newsy? POLUB NAS NA FACEBOOKU. ZRÓB TO TERAZ >>