Konkurs jest otwarty dla wszystkich, a uczestniczy mają czas do 20 lutego na zgłoszenie swoich prac. Po tym czasie organizatorzy zastanowią się nad wyborem trzech prac, które zakwalifikują się do drugiego, finałowego etapu.
Ta część konkursu trwać będzie od 1 do 21 marca. Polegać ona będzie na opracowaniu księgi wizualizacji zaproponowanego znaku, a więc m.in. opisać jego genezę (ideę, znaczenie, przesłanie), a także budowę i proporcje.
Projekty powinny przestrzegać kilku zasad, chociażby nawiązywać do obecnego loga z wyjątkiem występującego w nim płomienia - z którym AG Centrum nie chce być już utożsamiane. Ważnym jest, aby logo charakteryzowało się nowoczesnością i spełniało rolę marketingową oraz informacyjną. Istotnym elementem jest także uniwersalność, która umożliwi wykorzystanie go w wielu postaciach.
Auto-Gaz Centrum to firma, która działa na rynku samochodowych instalacji od 20 lat - oferując klientom instalacje LPG&CNG. Więcej szczegółów można uzyskać zapoznając się z regulaminem konkursu.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>