2014 rok według wierzeń Chińczyków, jest rokiem Konia, którego żywiołem jest Drewno. To oznacza, że ten rok przyniesie spełnienie długookresowych planów. Chińczycy swoje święto obchodzą w rodzinnym gronie, jedząc, pijąc i puszczając fajerwerki. A radomski E. Leclerc chce przybliżyć mieszkańcom naszego miasta tradycyjne smaki Chin.
Znajduje się w nim szeroki wybór produktów kuchni chińskiej, japońskiej i tajskiej dostępnych w 15% promocji, kiermasz akcesoriów azjatyckich. A wśród nich m.in. zestawy do sushi, kolorowe pałeczki, różnego rodzaju sosy, mleko kokosowe, sól morska gruboziarnista, przysmaki chińskie i wiele innych.
- Radomianie chętnie kupują produkty rodem z Dalekiego Wschodu. Ewidetnie smakują im suhi, chińśkie snaki czy ryż i makarony. Na szczególną uwagę zasługują sosy. Są naprawdę aromatyczne, mają wyrazisty smak. Radomianie je lubią - mówi pracownica sklepu odpowiedzialna za alejkę z chińskimi produktami.
Jeśli chcesz posmakować Chin, Japonii czy Tajlandii, wybierz się do E. Leclerca - akcja trwa do 10 lutego. Produkty możesz kupić 15% taniej.
E.Leclerc to pierwsza europejska sieć zrzeszająca niezależnych handlowców prowadzących pod wspólnym szyldem ponad 500 sklepów wielkopowierzchniowych we Francji i innych krajach europejskich. Ta najdłużej działająca w Polsce, bo już od 1995 roku, sieć super i hipermarketów, nie jest wielkim koncernem, tylko stowarzyszeniem niezależnych przedsiębiorców. E.Leclerc to znak firmowy, pod którym zrzeszeni są niezależni handlowcy, właściciele przedsiębiorstw zarządzanych w autonomiczny sposób. Każdy sklep to odrębny podmiot - mała firma, robiąca wiele dla lokalnego rynku i płacąca podatki w kraju, w którym działa. E.Leclerc jest stowarzyszeniem przedsiębiorców, którym zależy na rozwoju zawodowym i równocześnie na wspieraniu społeczności lokalnych. W roku 2012 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2771 milionów złotych, czyli aż o 4,6% więcej w stosunku do roku poprzedniego. Sieć E.Leclerc została laureatem prestiżowej nagrody branży retail i FMCG, Retailer of the Year 2011 oraz Retailer of the Year 2012 w kategorii Hipermarket. Obecnie zatrudnia 6200 pracowników w 40 sklepach znajdujących się w 36 miastach na terenie 15 województw. Wszystkie sklepy marki Billa zakupione w 2010 roku od Rewe Group są obecnie niezależnie działającymi spółkami zarządzanymi przez polskich przedsiębiorców.
Chcesz szybciej dowiadywać się o nowych wydarzeniach i czytać najświeższe newsy? POLUB NAS NA FACEBOOKU. ZRÓB TO TERAZ >>