Dziewiąta edycja programu rozpocząła się 2 stycznia 2013r. Klienci, którzy od tego dnia dokonywali zakupów w E. Leclerc i zbierali za nie punkty, właśnie mają ostatnią szansę na odebranie należnych im nagród. Jest to bardzo ważne, ponieważ z dniem 1 listopada automatycznie wszystkie punkty będą anulowane. Po tym dniu klienci będa mogli rozpocząć zbieranie punktów w kolejnej, dziesiątej już akcji lojalnościowej.
Na czym to polega?
Obecnie prowadzona akcja lojalnościowa pn. ''Lojalność popłaca'' trwa w E. Leclerc od 2 stycznia do 31 października 2013 r. Każdy, kto przystąpił do akcji i w punkcie obsługi klienta odebrał darmową kartę lojalnościową może zbierać na niej punkty. Za każde wydane w E. Leclerc 50 zł na kartę nabijany jest 1 punkt. Przez cały okres zbierania punktów dokonując zakupów w czwartki w ramach akcji ''Czwartkomania'' klienci zyskują podwójną ilość punktów, czyli za każde 50 zł otrzymują 2 punkty.
Należy podkreślić fakt, że karty lojalnościowe wydane nawet kilka lat temu nie tracą ważności. Anulowaniu podlegają tylko punkty.
- Apelujemy do klientów, aby już teraz odbierali przysługujące im nagrody, ponieważ punkty automatycznie zerują się z dniem 1 listopada. Po tym terminie nie będzie możliwości wybrania sobie nagród z katalogu - podkreśla Małgorzata Skalska z E.Leclerc w Radomiu.
Jakie są nagrody?
E.Leclerc wydał specjalny katalog nagród, w którym znajdziemy bardzo bogaty wybór artykułów z wielu działów: AGD, spożywczego, chemicznego, czy alkoholowego. W ofercie katalogowej znajdziemy wszystkie dostępne nagrody ich opisy, zdjęcia oraz ilość punktów, jaka jest potrzebna by móc je odebrać.
W ofercie nagród znajdują się m.in. naczynia i akcesoria kuchenne, tekstylia, słodycze, kosmetyki, urządzenia elektryczne i elektroniczne, jak np. czajniki, opiekacze, telefony i wiele innych. W katalogu znajdziemy także akcesoria samochodowe i szeroki wybór zabawek.
Nagrody mogą odbierać klienci, którzy zgromadzili chociażby 7 punktów. Punkty można wymieniać także na bony zakupowe do E. Leclerc (każde 50 punktów to bon o wartości 10 zł) lub wykorzystać w myjni samochodowej. Katalog z nagrodami można obejrzeć na stronie E.Leclerc.
Co z klientami, którzy mają tylko kilkanaście punktów?
Dla klientów którym nie udało się zgromadzić wystarczającej liczby punktów, która jest określona przy wybranym przez nich produkcie, jest druga możliwość: - Klienci mogą oddać pewną, określoną przy nagrodzie ilość punktów po to, by uzyskać 30% rabatu, na jej zakup. Jeśli np. chcielibyśmy odebrać młynek za ponad 80 punktów, a mamy zgromadzone tylko 18 punktów, to możemy w punkcie obsługi klienta zapłacić te 18 punktów i dzięki nim uzyskać rabat na zakup młynka. Ta opcja dotyczy większości produktów z katalogu - informuje Małgorzata Skalska.
Od początku października przy kasach w hipermarkecie E.Leclerc znajdują się informacje, w których sklep przypomina o konieczności odebrania nagród do końca października. - Zależy nam na tym, żeby nagrody w akcji lojalnościowej odebrali wszscy aktywnie zbierający punkty klienci. A jest ich około 25 tysięcy - podkreśla Małgorzata Skalska.
Chcesz szybciej dowiadywać się o nowych wydarzeniach i czytać najświeższe newsy? POLUB NAS NA FACEBOOKU. ZRÓB TO TERAZ >>
W E.Leclerc lojalność popłaca. Kończy się czas odbierania nagród!
Październik dobiega końca a wraz z nim, kończy się czas na odbieranie nagród w programie lojalnościowym organizowanym przez hipermarket E.Leclerc. Akcja pn. ''Lojalność popłaca'' organizowana jest w radomskim Leclercu już po raz dziewiąty i bierze w niej udział 25 tysięcy osób.
Komentarze naszych czytelników
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu