- Postanowiliśmy zainwestować i rozwijać organizację, która w pierwszej fazie planuje zatrudnić około 100-150 osób. Myślę, że w przyszłym roku rozwiniemy to do około 300 osób – mówi Marek Jadachowski – prezes zarządu ASSG, który nie wyklucza dalszych inwestycji w naszym mieście.
Od początku lipca ma ruszyć rekrutacja i budowanie zespołu, co potrwa kilka tygodni lub miesięcy. – Mam nadzieję, że będziemy szybko pozyskiwali dobrych pracowników, których tutaj jest bardzo dużo. Radomski rynek jest niezwykle interesujący. Radom to miasto o olbrzymim potencjale ludzkim – podkreśla prezes. Zaznacza także, że duże znaczenie przy wyborze lokalizacji miało także rzeczowe i partnerskie podejście do współpracy ze strony władz miasta i AIG Lincoln.
- Usługi outsourcingowe to drugi pod względem wielkości sektor polskiej gospodarki. Jest to także bardzo ważny element tej gospodarki. W Radomiu mamy kilku graczy z tej branży, którzy zatrudniają ponad 2 tysiące osób. Do nich dochodzi teraz kolejna setka – mówi prezydent Andrzej Kosztowniak, który, jak przyznaje od kilku lat obserwuje wśród inwestorów wzrost zainteresowania Radomiem.
Profil działalności firmy to usługi call-centre i marketing interaktywny – smsy – maile, mms-y. ASSG będzie potrzebować przede wszystkim konsultantów telefonicznych, ale także osób do zarządzania grupą w Radomiu.
Satysfakcji z pierwszego po roku od zakończenia budowy najemcy w Radom Office Parku nie krył prezes jego właściciela AIG Lincoln, Mirosław Szydelski. - Nie od razu Kraków zbudowano. Byliśmy gotowi na to, że pozyskanie najemcy na tak duże powierzchnie biurowe to długotrwały. Radom ma duży potencjał, głownie w świadczeniu usług dla biznesu. Rozmawiamy z kolejnymi kontrahentami, z optymizmem patrzymy w przyszłość – powiedział Mirosław Szydelski.
Decyzje o podjęciu działalności przez ASSG w Radom Office Park ogłoszono podczas konferencji, która się w nim odbyła a poświęcona była rozwojowi Radomia w oparciu o wspieranie warszawskiego rynku nowoczesnych usług dla biznesu. Atuty Radomia takie jak, odległość zaledwie 100 km od stolicy, dobra komunikacja z resztą kraju oraz dostępność do wykształconych i zaangażowanych pracowników, zwracają uwagę inwestorów i przedsiębiorców szukających alternatywnych lokalizacji dla swoich centrów biurowych. Kilkudziesięciu z nich przyjechało na konferencję. Do tematu wrócimy.
Chcesz szybciej dowiadywać się o nowych wydarzeniach i czytać najświeższe newsy? POLUB NAS NA FACEBOOKU. ZRÓB TO TERAZ >>