Najważniejsze konkluzje raportu: lotnisko w Radomiu można wybudować szybciej i taniej, ma też większy potencjał samodzielnego pozyskiwania pasażerów po uruchomieniu CPK. Opracowanie Arup to bardzo obszerny materiał, prezentacja to tylko jej wycinek, zawierający najważniejsze dane na ponad 40 kartach. Całość prezentacji dostępna TUTAJ.
Tak docelowo ma wyglądać Radom-Sadków. Porównanie lotnisk w Radomiu i Modlinie [PREZENTACJA]
Przedstawiamy dziś prezentację, którą podczas konferencji prasowej w PPL przedstawiła firma Arup. Ta jedna z największych na świecie firm konsultingowych, na zlecenie PPL dokonała analizy porównawczej lotnisk w Radomiu i Modlinie w kontekście uruchomienia Centralnego Portu Komunikacyjnego.
Lotnisko Radom-Sadków, faza II rozbudowy. Droga startowa: 2800 m, Przepustowość: 7-9 mln pasażerów rocznie. Nakłady inwestycyjne: 467 mln zł (w fazie I: 425 mln). Na slajdach poniżej stan obecny, po I i II fazie rozbudowy lotnisk w Radomiu i Modlinie
Komentarze naszych czytelników
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu