Inwestowanie we własną produkcję jest stałym elementem strategii handlowej sklepów należących do sieci E.Leclerc. Jako pierwsze w Polsce uruchomiły własne wędzarnie wędlin, ryb oraz piekarnie. Jest to oferta, jaką E.Leclerc przyciąga swoich klientów, ponieważ mogą oni o każdej porze dnia zapatrzeć się w świeże, gorące pieczywo zarówno to tradycyjne, jak i specjalne dopasowane do indywidualnych gustów. Piekarze i cukiernicy są regularnie szkoleni w przygotowywaniu klasycznych polskich i francuskich wypieków. Wszystko powstaje na bazie naturalnych surowców, bez stosowania mrożonych półproduktów. Cały proces produkcji, od ręcznego wyrabiania ciasta po końcowy efekt wypieku odbywa się w E.Leclerc na terenie piekarni.
- W chwili obecnej posiadamy już 12 własnych piekarni, w których oferujemy bogaty wybór pieczywa i wyrobów cukierniczych. Jest to dla nas bardzo ważna inwestycja, ponieważ pragniemy zapewnić naszym klientom najwyższą, sprawdzoną jakość ofertowanych produktów. Wszystko przygotowywane jest na miejscu, również na specjalne zamówienie. Dzięki temu asortyment na półkach E.Leclerc jest zawsze świeży, wolny od konserwantów i zachowuje przystępną cenę – komentuje Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc w Polsce.
E.Leclerc to pierwsza europejska sieć zrzeszająca niezależnych handlowców prowadzących pod wspólnym szyldem ponad 500 sklepów wielkopowierzchniowych we Francji i innych krajach europejskich. Ta najdłużej działająca w Polsce, bo już od 1995 roku, sieć super i hipermarketów, nie jest wielkim koncernem, tylko stowarzyszeniem niezależnych przedsiębiorców. E.Leclerc to znak firmowy, pod którym zrzeszeni są niezależni handlowcy, właściciele przedsiębiorstw zarządzanych w autonomiczny sposób.
Każdy sklep to odrębny podmiot - mała firma, robiąca wiele dla lokalnego rynku i płacąca podatki w kraju, w którym działa. E.Leclerc jest stowarzyszeniem przedsiębiorców, którym zależy na rozwoju zawodowym i równocześnie na wspieraniu społeczności lokalnych. W roku 2013 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2749 milionów złotych. Sieć E.Leclerc została laureatem prestiżowej nagrody branży retail i FMCG, Retailer of the Year 2011 oraz Retailer of the Year 2012 w kategorii Hipermarket. Obecnie zatrudnia ok. 6 500 pracowników w 43 sklepach znajdujących się w 41 miastach na terenie 16 województw. Wszystkie sklepy marki Billa zakupione w 2010 roku od Rewe Group są obecnie niezależnie działającymi spółkami zarządzanymi przez polskich przedsiębiorców.
Chcesz szybciej dowiadywać się o nowych wydarzeniach i czytać najświeższe newsy? POLUB NAS NA FACEBOOKU. ZRÓB TO TERAZ >>
Świeże pieczywo prosto z pieca. E.Leclerc inwestuje we własne piekarnie
Świeże, chrupiące paryskie bagietki, francuskie croissanty, ciasta i ciastka oraz smaczne pieczywo pieczone we własnych piekarniach, to oferta, z której korzystają klienci w sklepach należących do sieci handlowej E.leclerc.
Komentarze naszych czytelników
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu