„Świeć się” to doroczny konkurs na najpiękniejszą świąteczną iluminację miejską. Miasto, które po przejściu etapu wojewódzkiego otrzyma największą liczbę głosów internautów zdobywa energooszczędny sprzęt AGD i przekazuje go na wybrany cel społeczny. Plebiscytowi towarzyszy także konkurs fotograficzny dla osób indywidualnych, wprowadzono też nową kategorię, w której rywalizować mogą galerie handlowe.
W tym roku świetlna stolica wybierana będzie po raz czwarty. Pierwszy etap konkursu miał za zadanie wyłonić najpiękniej oświetlone miasto danego województwa. Podczas drugiego etapu, który zakończy się 6 stycznia, internauci spośród 16 finalistów wybiorą jedno najpiękniej oświetlone miasto w Polsce. Niestety Radomiowi zabrakło głosów, aby móc dalej starać się o główną wygraną.
Ideą "Świeć Się" jest pobudzenie lokalnego patriotyzmu oraz zachęcenie ludzi do fotografowania zwykłych i niezwykłych świątecznych motywów, w których główną rolę gra światło. Pomysłodawcą i głównym sponsorem akcji "Świeć Się" jest Grupa ENERGA – która zapewnia energię elektryczną dla 2,5 mln gospodarstw domowych oraz do ponad 300 tys. firm.