- Chcemy razem z Państwem wypracować jak najlepsze rozwiązania, które pozwolą uporać się z problemem tzw. szyldozy, czyli chaosu reklamowego, który jest problemem wielu miast. Przede wszystkim zależy nam na uporządkowaniu zabytkowego centrum Radomia. W projekcie uchwały planujemy określić gdzie i na jakich zasadach będą mogły być umieszczane reklamy czy szyldy - mówi wiceprezydent Mateusz Tyczyński.
Radomianie mogą składać swoje uwagi, zarówno na adres konsultacje@umradom.pl jak i w punktach konsultacyjnych:
– Biuro Obsługi Mieszkańca – ul. Kilińskiego 30 (pok. nr 19),
– Wieloosobowe stanowisko ds. komunikacji społecznej, ul. Żeromskiego 53 (pok. 104),
– Centrum Informacji Turystycznej, ul. Rwańska 16.
W ramach trwających konsultacji społecznych odbyły się już m.in. spotkania z przedstawicielami organizacji pozarządowych oraz przedsiębiorstw, w tym firm z branży reklamowej, a także otwarte spotkanie z mieszkańcami miasta.