Podobnie jak w przypadku internetu mobilnego, Vectra świadczy telefonię komórkową przy współpracy z firmą P4, operatorem marki Play. Firma przygotowała propozycję, którą nazywa "kompletną ofertą dla całej rodziny". Na oferte składają się na nią trzy plany taryfowe oraz usługi dodatkowe.
• Plan Bez Limitu, obejmujący nielimitowane połączenia na krajowe komórki i 15 GB superszybkiego internetu mobilnego w technologii LTE - 29,90- zł miesięcznie.
• Plan Słuchawka skierowany do osób lubiących dużo rozmawiać (150 minut na krajowe komórki i stacjonarne, 15 SMS-ów i 150 MB internetu) - 15,- zł miesięcznie.
• Plan Internet dla tych, którzy wolą surfować (15 minut na komórki i stacjonarne w Polsce, 150 SMS-ów i 1 GB internetu) - 15,- zł miesięcznie.
Rodzinna oferta Vectry zakłada między innymi drugą, trzecią i czwartą karta SIM z abonamentem 1 zł dla abonentów Planu Bez Limitu. Dokupując za 1 zł kartę SIM dla członka rodziny, kupujący może sam ustalić odpowiadający mu limit miesięcznych wydatków na karcie, co jest szczególnie istotne w przypadku kart przeznaczonych np. dla dziecka.
Ponadto abonenci telefonu stacjonarnego Vectry, którzy dokupią nielimitowany plan mobilny, otrzymują bezpłatnie dodatkowy pakiet nielimitowanych połączeń z komórki na stacjonarne.
Oferta Vectry przewiduje także możliwość korzystania z dodatkowych pakietów zawierających m.in. nielimitowane połączenia na telefony stacjonarne lub nielimitowane SMSy, a także dodatkowe pakiety Internetu Mobilnego. Dzięki temu każdy abonent może w sposób elastyczny dopasować ofertę do potrzeb swoich i swojej rodziny.
- Główny warunek rozwoju pozycji rynkowej Vectry to podążanie za zmianami, za preferencjami i wymaganiami klientów. Vectra pozostaje w głównym nurcie wydarzeń związanych z nowoczesną telekomunikacją. Zwiększamy naszą atrakcyjność rynkową stale wprowadzając nowe usługi, które - tak jak obecnie uruchomiona telefonia komórkowa, dobrze uzupełniają nasze portfolio. Jednocześnie dbamy o konkurencyjną w stosunku do propozycji innych operatorów zawartość i ceny naszych usług, co daje naszym klientom większe korzyści i nowe możliwości – powiedział Tomasz Żurański, prezes zarządu Vectra SA.
Dziś na stronie internetowej Vectry ruszyła kampania informacyjna dotycząca nowej usługi. Od 16 maja kampania będzie prowadzona szeroko w kanałach telewizyjnych i radiowych oraz w internecie.