Oba POLOmarkety w Radomiu otwarto w 2014 r., najpierw na Sempołowskiej 5, później na Głównej 11. W Szydłowcu POLOmarket działa przy ul. Kościuszki 213. Tak jak pozostałe 40 proc. tej sieci należą one do spółki market-Detal z Inowrocławia. Jej zarząd postanowił, że z 2015 rokiem zaczyna tworzyć odrębną od POLOmarketu sieć handlową.
- Wyraźnie widzimy potrzebę stworzenia sklepu, który będzie łączył zalety kupowania w sklepie tradycyjnym z zaletami zakupów w dyskoncie. Ważnym elementem strategii jest również dla nas odpowiednia relacja jakości do ceny - mówi Artur Kasner, prezes market-Detal dla serwisu portalspozywczy.pl
Na początek MILA składać się będzie ze 170 marketów, które będą specjalizować się w oferowaniu świeżych towarów takich jak: mięsa i wędliny, owoce i warzywa oraz ciasta i pieczywo. MILA, to zarówno nazwa słownikowa jednostki miary, jak i neologizm motywowany formami: „miły, milutki". Hasłem nowej sieci sklepów ma być slogan "Zakupy, aż miło".
Już teraz klienci POLOmarketów przy płaceniu za zakupy dostają ulotki MILI, wraz z darmowym jabłkiem. Jak widać na zdjęciu poniżej już zaczęto prace przy rebrandingu marketów. 17 stycznia z okazji otwarcia MILA zapowiada liczne promocje. Szczegóły tutaj
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>