Główne obowiązki, które będzie wykonywał nowo przyjęty pracownik to: przygotowywanie i prowadzenie kampanii promocyjnych na powierzchniach ekspozycyjnych, zarządzanych przez Urząd Miejski i podległe gminie jednostki, prowadzenie kampanii promocyjnych Miasta w kraju i za granicą, przygotowanie i realizacja eventów i innych wydarzeń promocyjnych, realizowanych przez Referat Marketingu Miasta, opracowywanie i wdrażanie systemów identyfikacji graficznej wydawnictw miejskich i innych materiałów promocyjnych, współpraca z agencjami reklamowymi i public relations, przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych Miasta, zlecanie wykonania, zakupu i dystrybucji tych materiałów.
Wymagania to m.in. wykształcenie wyższe, co najmniej 2-letni udokumentowany staż pracy czy znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o bezpieczeństwie imprez masowych, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o ochronie danych osobowych, KPA oraz rozporządzeń do w/w ustaw, znajomość „Strategii Marki Radom”, znajomość minimum jednego języka obcego w mowie i piśmie, umiejętność komunikacji werbalnej i niewerbalnej, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność, sumienność i staranność, samodzielność, znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft, zaś wymagania dodatkowe to doświadczenie w pracy w agencjach reklamowych lub w działach marketingowych innych instytucji, doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych ATL i BTL, eventów, działań PR, podzielność uwagi przy prowadzeniu kilku spraw jednocześnie, odporność na stres.
Dokumenty można składać do 25 lipca.