To już kolejne spotkanie poświęcone radomskim i mazowieckim producentom oraz dostawcom. Przedsiębiorcy, współpracujący z hipermarketem E.Leclerc w ramach programu „Producenci Lokalni”, zaprezentują swoje własne wyroby. Uczestnicy festynu będą mieli okazję nie tylko poznać przysmaki charakterystyczne dla Radomia i okolic, lecz także wziąć udział w ich degustacji.
Rozpoczęty w kwietniu 2012 roku program „Producenci lokalni” ukierunkowany jest na wspieranie lokalnych producentów, co w konsekwencji przyczynia się do rozwoju lokalnego rynku. W programie biorą udział głównie małe i średnie firmy, funkcjonujące w oparciu o rodzinne tradycje. Są to przedsiębiorstwa z branży m.in.: mięsnej, garmażeryjnej, nabiałowej, browarniczej, piekarniczej przetwórstwa owoców i warzyw, a także z branży kosmetycznej. Dzięki programowi mają możliwość współpracy ze stabilnym odbiorcą, zwiększenie swojej konkurencyjności, poszerzenie produkcji i wzrost zatrudnienia.
- Radomski E. Leclerc, podobnie jak pozostali partnerzy akcji, jest firmą lokalną, płacącą podatki w Radomiu, tworzącą miejsca pracy dla mieszkańców regionu. Staramy się wspierać rodzime firmy, będące najbliżej Radomian. Dzięki temu mamy wpływ na rozwój gospodarczy naszego regionu a także tworzenie nowych miejsc pracy – mówi Thomas Renard, dyrektor E.Leclerc w Radomiu, pomysłodawca akcji.
-W swoim działaniu stawiamy zarówno na współpracę biznesową jak i na działania społeczne uczestnicząc w wielu akcjach charytatywnych oraz wspierając radomski sport – dodaje Thomas Renard.
Festiwalowi Producentów Lokalnych towarzyszyć będzie okolicznościowy katalog zawierający prezentację rodzimych produktów wraz ze specjalnymi promocyjnymi cenami. W ramach programu, E. Leclerc, przez cały rok, w swych katalogach reklamowych umieszcza produkty dostawców lokalnych, a na terenie hipermarketu produkty Lokalnych Producentów są dodatkowo wyeksponowane i oznaczone oraz promowane przez środki audiowizualne znajdujące się na hali sprzedaży.
E.Leclerc to pierwsza europejska sieć zrzeszająca niezależnych handlowców prowadzących pod wspólnym szyldem ponad 500 sklepów wielkopowierzchniowych we Francji i innych krajach europejskich. Ta najdłużej działająca w Polsce, bo już od 1995 roku, sieć super i hipermarketów, nie jest wielkim koncernem, tylko stowarzyszeniem niezależnych przedsiębiorców. E.Leclerc to znak firmowy, pod którym zrzeszeni są niezależni handlowcy, właściciele przedsiębiorstw zarządzanych w autonomiczny sposób. Każdy sklep to odrębny podmiot - mała firma, robiąca wiele dla lokalnego rynku i płacąca podatki w kraju, w którym działa. E.Leclerc jest stowarzyszeniem przedsiębiorców, którym zależy na rozwoju zawodowym i równocześnie na wspieraniu społeczności lokalnych. W roku 2013 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2749 milionów złotych. Sieć E.Leclerc została laureatem prestiżowej nagrody branży retail i FMCG, Retailer of the Year 2011 oraz Retailer of the Year 2012 w kategorii Hipermarket. Obecnie zatrudnia 6 300 pracowników w 41 sklepach znajdujących się w 39 miastach na terenie 16 województw. Wszystkie sklepy marki Billa zakupione w 2010 roku od Rewe Group są obecnie niezależnie działającymi spółkami zarządzanymi przez polskich przedsiębiorców.
Chcesz szybciej dowiadywać się o nowych wydarzeniach i czytać najświeższe newsy? POLUB NAS NA FACEBOOKU. ZRÓB TO TERAZ >>
Dobre bo nasze, lokalne. Doceń radomskich producentów
Do 23 marca potrwa w radomskim Leclercu festyn poświęcony przedsiębiorcom zaproszonym do programu „Producenci Lokalni”. Oprócz prezentacji znakomitych regionalnych wyrobów przewidziano także degustację i sprzedaż w atrakcyjnych cenach. Produkty wszystkich lokalnych dostawców biorących udział w akcji zostaną wyeksponowane na głównej alei sklepu.
Komentarze naszych czytelników
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu