Robert Lewandowski jako nastolatek zaczynał swoją karierę w rozgrywkach Coca-Cola Cup. Juz po raz piąty jest ambasador turnieju i już potwierdził swoją obecność na finale krajowym. Najlepszy polski piłkarz, poza rolą sportu w zdrowym i aktywnym życiu, podkreśla także znaczenie jego społecznych aspektów, jako sposobu na zdobycie i utrwalanie przyjaźni.
- Dzięki piłce nożnej spotkałem wielu wspaniałych ludzi. Chodzi mi nie tylko o przyjaciół, których poznałem podczas mojej kariery profesjonalnej, ale także chłopaków, z którymi kopałem piłkę na podwórku. Sport to wspaniały sposób na wspólne spędzanie czasu, niezależnie od tego ile mamy lat – zachęca Robert Lewandowski, ambasador turnieju.
Każde gimnazjum w kraju może wziąć udział w najstarszym i jednym z największych piłkarskich turniejów młodzieżowych w Polsce - Coca-Cola Cup. Na adres mailowy szkół zostaną wysłane informacje o tym, jak należy zarejestrować zespół do udziału w rozgrywkach.
Zgłoszenia będą przyjmowane do 20 lutego 2015 r. Każda placówka może zgłosić jeden zespół męski i jeden żeński. Drużyny będą rywalizować najpierw na szczeblu regionalnym, a następnie wojewódzkim. Najlepsi zmierzą się w wielkim finale krajowym, który rozegrany zostanie w dniach 19-20 czerwca 2015.
- Budzenie w dzieciach miłości do sportowej aktywności i codzienne wspieranie ich pasji, to jeden z podstawowych obowiązków nas, rodziców. Młodzież, która kocha sport i uprawia go regularnie, to młodzież szczęśliwsza i przede wszystkim zdrowsza – dodaje Robert Korzeniowski, czterokrotny Mistrz Olimpijski w chodzie sportowym i ambasador Coca-Coli.
Turniej Coca-Cola Cup, rozgrywany nieprzerwanie od 17 lat, co roku angażuje około 40.000 gimnazjalistów z całego kraju. W dotychczasowych edycjach udział wzięło już ponad 640.000 uczniów. Co roku rozgrywkom kibicują tysiące osób w całej Polsce.
Coca-Cola Cup to element realizacji strategii firmy Coca-Cola, której jednym z głównych celów jest promocja aktywności fizycznej, zachęcanie ludzi do ruchu oraz wspieranie walki z epidemią otyłości na świecie. Ambicją firmy jest zaktywizowanie do 2020 roku 100 milionów ludzi na całym świecie.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>