KLIKNIJ I WYGRAJ. Czeka voucher na odżywki i suplementy
- Od dłuższego czasu, bardzo odpowiedzialnie, jak i konsekwentnie budujemy wartość marketingową klubu. Dziś Radomiak to bardzo silna marka, dlatego cieszę się, że zyskaliśmy bardzo stabilnego i dobrego sponsora, jakim jest firma Forbet - mówiła na wstępie Ewelina Studzińska, dyrektor ds. marketingu naszego klubu.
Umowa została podpisana na okres 16 miesięcy - od marca 2017r. do czerwca 2018 r. Strony nie ujawniają jej wysokości ze względu na dwupoziomową konstrukcję zapisów. Umowa składać się będzie z podstawy pieniężnej przekazywanej klubowi oraz kwoty, która zależna będzie od ilości kibiców Radomiaka, którzy zostaną klientami firmy oraz od zakładów, jakie będą oni zawierać. W najbliższych dniach na stronie klubowej zostanie zamieszczony link, przez który fani Zielonych będą mogli rejestrować się na stronie nowego sponsora.
- Jesteśmy najmłodszym polskim bukmacherem. Nasza firma od samego początku swojej działalności wspomaga liczne inicjatywy lokalne. Dzięki wsparciu rodzimych klubów budujemy nierozerwalne więzi z kibicami. Stworzony przez nas model współpracy został już z powodzeniem wprowadzony w ŁKS-ie Łódź, Motorze Lublin i Stomilu Olsztyn. Teraz przyszła pora na sponsoring piłkarzy Radomiaka - dodał Robert Grzeszczyk, prezes spółki Forbet.
Na pytanie dlaczego właśnie Radomiak, prezes Grzeszczyk odpowiedział: - Bo Radom to duże miasto, z dosyć wielką społecznością lokalną, a klub ma wielu kibiców i jest rozpoznawalny w całej Polsce. To wpisuje się w naszą strategię.
W ramach podpisanej umowy emblematy zakładów bukmacherskich Forbet znajdą się na spodenkach meczowych zawodników oraz pojawią się na stadionowych banerach, balonach i spotach. Dodatkowo marka Forbet zaangażuje się w działalność akademii RKS Radomiak Radom.
- Cieszę się, że nasza strategia przynosi efekty, że poprawia się sieć sponsorska klubu. Jest to sygnał, że stajemy się coraz mocniejsi i to w znaczeniu wielowymiarowym - stwierdził natomiast prezes Radomiaka, Sławomir Stempniewski.
Piotr Sienkiewicz, dyrektor ds. marketingu Forbet z kolei podkreślił: - Każda współpraca musi dawać coś obu zainteresowanym stronom. Dzięki dobrej komunikacji oraz wspólnej chęci dążenia do najwyższych celów, udało nam się sfinalizować umowę między Forbetem a Radomiakiem. Oprócz wsparcia pierwszego zespołu nasze zaangażowanie będzie również widoczne dlatego, że na mocy podpisanej umowy nasza firma zaangażuje się w działalność akademii prowadzonej przez klub. Liczymy, że również na tym polu odniesiemy z Radomiakiem sukces, a nasza współpraca stanie się modelowym przykładem dla innych drużyn w lidze.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>