– Bardzo cieszymy się ze współpracy z siecią stacji paliw MOYA. Wraz z naszymi partnerami wyznajemy podobne wartości, czyli ciężką i konsekwentną pracę, ciągły rozwój, efektywną współpracę i pokorę. Dzięki tym zasadom MOYA jest dzisiaj najszybciej rozwijającą się siecią stacji paliw w Polsce, a my również konsekwentnie pniemy się do góry. Naszą ambicją na ten sezon jest miejsce w pierwszej siódemce końcowej klasyfikacji. Wierzymy, że wspólnie z naszym sponsorem tytularnym będziemy w stanie to zrealizować – mówi Thomas Renard-Chardin, prezes zarządu E.Leclerc Radomki Radom.
W ramach świadczeń sponsorskich, oprócz występowania marki MOYA w nazwie klubu, barwy sieci stacji paliw będą wyraźnie eksponowane przede wszystkim podczas meczów domowych Radomki. Logotyp MOYA widoczny będzie także m.in. na meczowych oraz treningowych koszulkach zawodniczek, a także na strojach młodzieżowych grup Akademii Radomki. Oprócz tego podczas meczów Radomki można znaleźć je w strefie reklamowej na hali w Radomiu, bandach LED oraz na płycie boiska. Barwy MOYA będą widoczne na autokarze klubowym, a także w mediach społecznościowych Radomki i na stronie internetowej klubu.
– Rozpoczynamy już nasz trzeci sezon na najwyższym szczeblu kobiecej siatkówki we współpracy z Radomką Radom. Jesteśmy bardzo podekscytowani tym faktem, zwłaszcza, że nasze wsparcie dla drużyny jest jeszcze większe niż w poprzednich latach. Radomka to prężnie rozwijająca się drużyna z ambicjami na coraz lepsze wyniki sportowe. Cieszy nas także to, że klub stawia na rozwój organiczny poprzez inwestycje w kadry młodzieżowe, co jest bardzo pozytywne również ze względu na krzewienie wśród młodych ludzi odpowiednich postaw. Zachęcamy wszystkich naszych pracowników i współpracowników, a także klientów do wspierania siatkarek z klubu E.Leclerc MOYA Radomka – mówi Filip Puchalski, dyrektor ds. operacyjnych, członek zarządu w Anwim S.A.
Sezon 2020/2021 startuje w połowie września. Pierwszy mecz E. Leclerc MOYA Radomka Radom rozegra w Radomiu już 19 września.