Nowością są cztery banery z hasłem „Radom siła w precyzji” ustawione parami za obiema bramkami. Przypomnijmy, że miasto jest mecenasem klubu, wypłacając stypendia piłkarzom. Pierwszy raz pojawił się też obowiązkowy od tego sezonu, nakazany przez PZPN baner z nowym logiem 2 ligi.
Na ogrodzeniu stadionu znajdują się ponadto reklamy związanych już wcześniej z klubem m.in. firm: Browar Tyskie, Mirax i Figand. Na razie na zapleczu stadionu pozostały nowe, ale na te chwilę puste stojaki przygotowane na banery kolejnych sponsorów, których zapowiadają nowi właściciele klubu.
Warto też odnotować, że położono nową nawierzchnię przed ławkami rezerwowych, gdzie po deszczach czy roztopach robiło się błoto. Teraz w tym miejscu zrobiono nowe podłoże i ułożono sztuczną nawierzchnię.
Chcesz szybciej dowiadywać się o nowych wydarzeniach i czytać najświeższe newsy? POLUB NAS NA FACEBOOKU. ZRÓB TO TERAZ >>