Po odebraniu informacji o niedogodnościach związanych z funkcjonowaniem Radomskiego Roweru Miejskiego, MOSiR zlecił firmie Nextbike kontrolę wszystkich stacji wypożyczeń i wyeliminowanie z nich stwierdzonych usterek. Firma Nextbike rozpoczęła dodatkowy audyt stanu technicznego rowerów szczegółowo kontrolując zwłaszcza te, w których ostatnio zgłaszane były usterki, lub liczba nieudanych wypożyczeń przekraczała dopuszczalny standard.
- Jak poinformowała nas firma obsługująca system, w piątek, 20 lipca problem niewypinających się rowerów z elektrozamków został wyeliminowany. Niezwłocznie zostały wdrożone również prace naprawcze we współpracy z lokalnym serwisem mające na celu wyeliminowanie tego problemu w przyszłości - podkreśla Grzegorz Janduła, prezes Zarządu MOSiR-u.
Po analizie wydarzeń dotyczących kradzieży oraz dewastacji rowerów, radomska spółka informuje, że w sezonie 2018 na policję zostało zgłoszonych pięć skradzionych jednośladów oraz siedem dewastacji. - Dopilnujemy, aby informacje o kolejnych przypadkach, które będą zgłaszane na policję, zostały również przekazane do zamawiającego - zapewnia Robert Lech, prezes Zarządu Nextbike Polska S.A.
W piątek, na wezwanie MOSiR-u, rozpoczęła się także dodatkowa kontrola stanu technicznego rowerów mająca na celu weryfikację oraz usunięcie usterek wszystkich rowerów należących do systemu RRM. Dodatkowo, zgodnie z wezwaniem, we wtorek, 24 lipca 2018 r., przeprowadzony zostanie również kompleksowy przegląd systemu Radomskiego Roweru Miejskiego, a po jego zakończeniu zostanie sporządzony specjalny raport.
-Mam nadzieję, że podjęte działania pozwolą wyeliminować wszystkie usterki, a radomianie będą mogli bez problemów korzystać z systemu - podsumował prezes MOSiR-u.