1. Wymagane kwalifikacje:
a wykształcenie wyższe techniczne, budowlano - techniczne, co najmniej ośmioletni staż pracy w tym, 5 lat na stanowisku kierowniczym, związanym z nadzorowaniem prac budowlanych bądź instalacyjnych,
b. minimum 3 lata pracy w spółdzielniach mieszkaniowych lub innych jednostkach zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami,
c. znajomość zagadnień techniczno - eksploatacyjnych w zasobach spółdzielni mieszkaniowych, wraz z infrastrukturą,
d. posiadanie uprawnień budowlanych łub instalacyjnych bez ograniczeń,
e. znajomość struktury organizacyjnej, a także specyfiki i obowiązujących reguł w Spółdzielniach Mieszkaniowych.
Ponadto od kandydatów oczekuje się:
- umiejętności nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów z pracownikami,
interesantami, a przede wszystkim członkami Spółdzielni,
- dyspozycyjność i w sensie podejmowania szybkich decyzji, dużej odporności psychicznej, kreatywność, solidność i samodyscypliny.
2. Rodzaj składanych dokumentów:
a. CV wraz z oświadczeniem: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Spółdzielnię Mieszkaniową danych osobowych umieszczonych w zgłoszeniu, w zakresie prowadzenia i realizacji konkursu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zmianami). Jed¬nocześnie oświadczam, że jestem świadomy dobrowolności podania danych oraz, że zo¬stałem poinformowany o prawie wglądu do moich danych i możliwości ich poprawiania. "
b. list motywacyjny,
c. dokument, że w stosunku do kandydata nie toczy się postępowanie przed sądem za przestępstwo przeciwko mieniu lub karno - administracyjne,
d. oświadczenie o nie zajmowaniu się interesami konkurencyjnymi wobec Spółdzielni, w szczególności z uczestniczeniem jako wspólnik lub członek władz przedsiębiorstw prowadzących taką działalność.
e. oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami konkursu i ich akceptacji.
f. kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
g. kserokopie dokumentów potwierdzających wyższe wykształcenie techniczne,
h. kserokopie innych dokumentów, które kandydat sam dołącza np. uprawnienia budowlane lub instalacyjne itp,
i. zaświadczenie o niekaralności,
j. zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia umożliwiającym pełnienie funkcji.
Dokumenty o których mowa w pkt. 1 „a”-„e” muszą być podpisane własnoręcznie i czytelnie przez kandydata oraz ponumerowane. Dokumenty z pkt. 1 „f -h” powinny być złożone w formie kserokopii, natomiast członkom Prezydium Rady Nadzorczej i Komisji Konkursowej – przedłożone oryginały tych dokumentów.
Kandydat składa dokumenty w zamkniętej, niepodpisanej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Zastępcy Prezesa d/s. Technicznych” w kancelarii Spółdzielni przy ul. Marii Curie — Skłodowskiej 18 w Radomiu do dnia 03 listopada 2014 r. do godziny 15.00.