Podczas otwartego dnia radomskiego sektora nowoczesnych usług biznesowych studenci UTH i przedstawiciele mediów lokalnych poznali pracę telemarketera w Idea Call Center w Radomiu. Główna siedziba firmy znajduje się w Warszawie. Jej radomska filia powstała w czerwcu 2013 roku.
Od tego momentu w Idea Call Center pracuje 56 osób na przygotowanych 80 stanowisk. Firma zajmuje się outsourcingiem. Wykonuje projekty zlecone przez różnych przedsiębiorców i instytucje. Telemarketer nie tylko sprzedaje produkty, ale również edukuje, informuje, prowadzi windykacje, reklamacje, ankiety, badania opinii publicznej, umawia spotkania - i to wszystko przez telefon.
Anna Towarek, kierowniczka realizacji Idea Call Center przekonuje, że praca telemarketera jest trudna, dynamiczna, rozwojowa.
- Telemarketerzy kojarzą się ludziom z osobami "z łapanki", z naciągaczami, oszustami. To nieprawda. Praca telemarketera jest trudna. Podczas rekrutacji określamy pułap grupy szkoleniowej. Później odbywa się szkolenie jakościowe, podczas którego uczymy naszych przyszłych pracowników empatii i dostosowania się do rozmówcy w myśl powiedzenia: "traktuj klienta tak, jak on chciałby być traktowany". Następnie odbywa się szkolenie merytoryczne, które kończy się testem i rozmowami symulującymi - tłumaczy Towarek.
W ten sposób telemarketerzy zdobywają wiedzę z branż telekomunikacyjnych, energetycznych, finansowych, medycznych, wellness, motoryzacyjnych.
Ile można zarobić w pracy telemarketera? 10 zł brutto za godzinę. Są też systemy motywacyjne. Pracownicy są zadowoleni z wynagrodzenia. - Próbowałem wielu prac. Byłem nawet cukiernikiem. Aż w końcu trafiłem do Idea Call Center. Stawka była najwyższa z tych wszystkich, które wcześniej otrzymywałem. I praca ciekawa, w miłej atmosferze. Szybko awansowałem. Zarabiam kilka tysięcy złotych - mówi Sebastian, jeden z kierowników Idea Call Center.
Pracę telemarketera ceni również Dorota Franczuk, niespełna 60-letnia pracownica Idea Call Center, prywatnie babcia. - Byłam po 50-tce. Dzieci wyszły z domu, założyły swoje rodziny. Zostałam z mężem sama. Chciałam wyjść z domu. Lubię rozmawiać. Postanowiłam zacząć pracę jako telemarketerka. I pracuję w tym zawodzie już 7 lat, a od kilku miesięcy w Idea Call Center. Cenię sobie elastyczność godzin. Kiedy chcę spędzić czas z wnukiem, to po prostu mówię o tym dwa dni wcześniej szefostwu i nie ma problemu - mówi pani Dorota.
Wśród telemarketerów Idea Call Center pracuje również Katarzyna Góralska, studentka studiów dziennych, nominowana do nagrody Telemarketer Roku. - Pracuję tutaj kilka miesięcy. Bez problemu godzę pracę i studia. W Idea Call Center się rozwinęłam.
Stworzenie filii w Radomiu okazało się strzałem w dziesiątkę. - Oceniamy bardzo dobrze ten wybór. Z Warszawy do Radomia jest blisko. Tutaj udało się stworzyć kameralne call center. U nas nie ma rotacji pracowników. A taki problem jest w stolicy. Tutaj ludzie są lojalni, zaangażowani - mówi Iwona Bodganow, dyrektor zarządzająca.
Chcesz aplikować? Wyślij CV na adres:
rekrutacja.radom@ideacc.pl
Chcesz szybciej dowiadywać się o nowych wydarzeniach i czytać najświeższe newsy? POLUB NAS NA FACEBOOKU. ZRÓB TO TERAZ >>