Sobota 23 listopada
Adeli, Klemensa, Orestesa
RADOM aktualna pogoda

Wyróżnienia dla trzech urzędów z Radomia

dm, www.bcc.org.pl 2021-03-11 08:37:00

Przedstawiciele Loży Radomskiej BCC spotkali się z Naczelnikami Urzędów Skarbowych w Radomiu w ramach rozstrzygniętej 18. Edycji Konkursu "Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy", który organizuje Business Centre Club przy współudziale Ministerstwa Finansów. W tym roku wyróżniono 64 urzędy, w tym 3 z Radomia.

Spotkania odbyły się w siedzibach Laureatów Konkursu, którymi zostali:

• Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu
• Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu
• Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu

Kanclerz Loży Radomskiej BCC – Izabela Seweryn i Sekretarz Loży Radomskiej BCC Anna Słopiecka – złożyły oficjalne gratulacje i wyróżnienia Pani Barbarze Kalbarczyk – Naczelnik Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu, Pani Bożenie Rusinowskiej - Dyrektor Drugiego Urzędu Skarbowego w Radomiu i Pani Dorocie Kwas – Dyrektor Pierwszego Urzędu Skarbowego w Radomiu.

Celem konkursu, tak jak w poprzednich edycjach, jest promowanie wysokich standardów obsługi klienta oraz tworzenie między administracją skarbową a przedsiębiorcą relacji charakteryzujących się wzajemną życzliwością i profesjonalizmem.

Respondentom zadano szereg pytań dotyczących różnych aspektów kontaktu z urzędami skarbowymi, m.in. dostępnej infrastruktury, poziomu obsługi, częstotliwości kontaktów czy języka, jakim urzędnicy porozumiewają się z kontaktującymi się z nimi osobami. Odpowiedzi na te pytania zostały podzielone na bloki tematyczne, pozwalające na przeanalizowanie wielu elementów składających się na wizerunek urzędów skarbowych i budowanych przez nich relacji z perspektywy przedsiębiorcy.

Wnioski z ankiety:

* klienci często kontaktują się z obsługującymi je urzędami;
* urzędy częściej kontaktują się z klientami;
* urzędy częściej odwiedzają klientów w sprawach dot. kontroli, informacje przekazują generalnie mailem i telefonicznie;
* klienci mają odpowiednie warunki do rozmowy;
* klienci często czekają na umówione spotkanie;
* szybkość załatwiania sprawy klienta jest zależna od kanału kontaktu;
* czasami urzędy odpisują na maile z opóźnieniem;
* urzędnicy są uprzejmi podczas spotkań;
* urzędnicy są kompetentni.

W tegorocznej edycji tytuł „Urzędu Skarbowego Przyjaznego Przedsiębiorcy” otrzymały 64 urzędy. Najwięcej urzędów zostało nagrodzonych w województwach: śląskim – 9, mazowieckim – 7, kujawsko-pomorskim – 6 oraz zachodniopomorskim – 6.

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

RADOM aktualna pogoda

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej
Polityka prywatności Ochrona danych osobowych