W Ratuszu pracują urzędnicy zajmujący się wydawaniem uprawnień transportowych, zezwoleń na sprzedaż alkoholu oraz prowadzeniem ewidencji działalności gospodarczej w systemie CEIDG. Numery telefonów zarówno do Biura Rewitalizacji, jak i do Biura Działalności Gospodarczej pozostały bez zmian.
Płatności z tytułu wydawanych zezwoleń, licencji czy zaświadczeń, należy dokonywać przelewem bankowym lub w kasie Urzędu Miejskiego przy ul. Kilińskiego 30. Docelowo stanowiska obsługi interesantów w Ratuszu będą wyposażone w terminale płatnicze.
Informacje o wysokości opłat i numerach rachunku bankowego są dostępne na stronach: http://bip.radom.pl/ra/zalatw-sprawe/transport-drogowy-i-zez oraz http://bip.radom.pl/ra/zalatw-sprawe/dzialalnosc-gospodarcza.
W następnej kolejności do Ratusza przeniesie się Biuro Rady Miejskiej.