Jednocześnie informujemy, że mając na uwadze ograniczenia w przemieszczaniu się, a także zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców Radomia oraz pracowników Urzędu Miejskiego, z dniem 6 kwietnia nie będzie obsługiwał bezpośrednio interesantów. Przy wejściu od ul. Kilińskiego zostanie ustawiona urna, w której będzie można zostawiać dokumenty dotyczące bieżących spraw prowadzonych przez Urząd. Zamknięte będzie okienko podawcze. Wyjątkiem pozostanie bieżąca rejestracja zgonów i sporządzanie aktów zgonu. Te zadania na dotychczasowych zasadach są realizowane przez pracowników Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Moniuszki 9 - informuje Urząd Miejski.
W dalszym ciągu Urząd Miejski zachęca do załatwiania spraw w formie elektronicznej poprzez platformę IBOM oraz e-Puap lub nadanie pisma w placówce pocztowej. Wszelkich informacji pracownicy Urzędu Miejskiego udzielają również telefonicznie. Numery telefonów do wszystkich wydziałów i biur Urzędu Miejskiego dostępne są w zakładce: http://bip.radom.pl/ra/urzad-miejski/wydzialy-biura. Przypominamy też, że została uruchomiona specjalna infolinia. Dzwoniąc pod numer 48 36-20-860, można uzyskać informacje na temat pracy urzędu, a także bezpośrednie numery telefonów do wydziałów.