W ramach drugiego etapu budowy trasy ma powstać ponad 1,5-kilometrowy odcinek łączący osiedle Południe z węzłem w ulicy Młodzianowskiej.
- Jak ważną inwestycją jest budowa trasy N-S, pokazał śródmiejski odcinek. Już teraz widać zmniejszony ruch np. na ulicy 25 Czerwca. Dlatego konsekwentnie realizujemy kolejne etapy. Nowa droga między Czarnoleską a Młodzianowską, odciąży ulicę 1905 Roku i Wierzbicką - dodaje wiceprezydent Frysztak.
Drugi etap budowy trasy N-S ma się zakończyć we wrześniu 2021 roku. Tymczasem dobiegają końca prace przy realizacji pierwszego etapu inwestycji. Od kilku tygodni trasa jest przejezdna między rondem Mikołajczyka a ulicą Żeromskiego, natomiast wkrótce będzie też możliwy wjazd i zjazd z wiaduktu w ulicy Słowackiego.
- Równolegle rozmawiamy z PKP w sprawie przebiegu trasy N-S na odcinku od Żeromskiego do Żółkiewskiego i mam nadzieję, że ostateczne uzgodnienia będziemy mieli już w najbliższych dniach - informuje Konrad Frysztak.
Cała trasa N-S, która ma łączyć południową i północną część Radomia i odciążyć ruch w centrum miasta, będzie miała ponad 5 km długości.