Wystrój wnętrza salonu jest spójny z firmową estetyką hiszpańskiej marki, która istnieje od 1984 roku i dziś należy do grona największych firm modowych na świecie. MANGO dysponuje siecią 2 200 sklepów o łącznej powierzchni sięgającej niemal 800 tys. mkw. w 109 krajach.
W sklepach MANGO można znaleźć kolekcje odzwierciedlające trendy ze światowych wybiegów, w stylu eleganckim, wieczorowym i codziennym oraz linie jeansowe, a także całą gamę dopasowanych do nich akcesoriów.
- Marki MANGO nie mogło zabraknąć w największym w regionie centrum handlowym, które może poszczycić się średnią miesięczną liczbą odwiedzin na poziomie blisko 650 tysięcy. Cieszymy się, że mogliśmy zaistnieć z tym popularnym hiszpańskim brandem w miejscu o tak dużym potencjale i jesteśmy przekonani, że oferowane kolekcje spotkają się z uznaniem także mieszkańców regionu radomskiego - mówi Daniel Chudy, Prezes Zarządu Renthoff Group, prowadzącej salon MANGO za zasadzie franczyzy.