Na I piętrze, w „strefie restauracyjnej” (na powierzchni ok. 60 mkw.), działa już restauracja Silver Dragon. Jest to sieć restauracji szybkiej obsługi specjalizująca się w kuchni tajsko-wietnamskiej. W kolejnych miesiącach w Galerii Słonecznej mają pojawić się jeszcze dwie restauracje - Van Dog - w I połowie tego roku (na powierzchni ponad 100 mkw.) i Papa Diego - w II połowie (na powierzchni ok. 50 mkw.).
W Papa Diego mają być serwowane dania „fast casual” kuchni meksykańskiej, m.in. burrito, tacos i burrito bowl. Natomiast Van Dog będzie oferować hot-dogi z kiełbaskami według autorskiej receptury sieci, z dodatkami oraz frytkami.
Miejski „casualowy” styl, szeroka oferta odzieży i duży wybór modnych dodatków to znaki rozpoznawcze znanej hiszpańskiej marki odzieżowej, która uzupełni modową ofertę Galerii Słonecznej. Na I połowę 2019 r. planowane jest otwarcie sklepu Mango, który zajmie powierzchnię ponad 400 mkw. na I piętrze. Moda damska oferowana przez markę stanowi umiejętne połączenie trendów preferowanych przez dynamiczne, młode mieszkanki miast, jak również zwolenniczki klasycznych stylizacji.
Lokalizację zmieni salon jubilerski W.Kruk. Zajmie on dwukrotnie większą powierzchnię (ponad 90 m2) na parterze.
W związku z dużym zainteresowaniem klientów, o blisko trzy tygodnie została przedłużona edukacyjna wystawa budowli z klocków Lego. Będzie ją można odwiedzać do 27 marca 2019 r.