Jak dalej czytamy na mzdik.pl:
"Linia 25 kursowała dawniej z Potkanowa na Prędocinek, a obecnie jeździ z Potkanowa na Wacyn. Korekta trasy była wprowadzona w celu poprawienia obsługi komunikacyjnej zachodniej części dzielnicy Wacyn (dotyczyło to zwłaszcza zwiększenia liczby kursów do Radomskiego Centrum Onkologii i zapewnienia połączenia z dworcem PKP), skrócenia czasu przejazdu pomiędzy dwoma dużymi osiedlami, czyli Południem i Ustroniem, a także po to, by objąć komunikacją miejską ulice Wjazdową i Gajową po obydwu stronach torów kolejowych, gdzie dotychczas nie kursowała żadna linia.
Przeprowadzone ostatnio kompleksowe badania frekwencji pasażerów na całej nowej trasie linii 25 przyniosły dość interesujące wnioski. Przy omawianiu wyników posłużymy się analizami dotyczącymi oczywiście dnia powszedniego.
W stronę Wacyna najwięcej osób wsiadało do linii 25 przy ulicach Czarnoleskiej, Wjazdowej, Jana Pawła II, na placu Dworcowym, a także przy Żeromskiego. Liderem w tym kierunku był oczywiście przystanek Dworzec PKP. Najwięcej osób wysiadających notowaliśmy przy ulicy Jana Pawła II, alei Grzecznarowskiego, na placu Dworcowym i przy ulicy Okulickiego. Jednak niekwestionowanym rekordzistą jest tutaj przedostatni przystanek, czyli Uniwersytecka / Szpital. Wysiadło tam w sumie ponad 280 osób, co daje niemal 24 procent wszystkich pasażerów podróżujących w tę stronę!
W kierunku Potkanowa rekordy znów bije ulica Uniwersytecka. Tutaj frekwencja rozkłada się między dwa przystanki, zlokalizowane dość blisko siebie, czyli Wacyn / Szpital (na pętli końcowej) i Uniwersytecka / Szpital (przed RCO). Na pierwszym z nich wsiadły w sumie 143 osoby, a na następnym 131 osób, co daje łącznie 274 pasażerów. Dużo ludzi wsiadało poza tym przy ulicach Przytyckiej, Okulickiego, Lekarskiej, Poniatowskiego, alei Grzecznarowskiego i Jana Pawła II (szczególnie przy skrzyżowaniu z ulicą Sandomierską, co oznacza, że jest zapotrzebowanie na połączenie z Południem na skróty). Najwięcej osób wysiadających było przy ulicach Okulickiego, Reja, Traugutta, Poniatowskiego, alei Grzecznarowskiego, Jana Pawła II, Południowej, Wierzbickiej, Czarnoleskiej, Sycyńskiej, na pętlach na Południu oraz na Potkanowie. Nie będzie zaskoczeniem, że najwięcej pasażerów wsiadało lub wysiadało przy Poniatowskiego. Pojedynczymi kursami na ulicy Przytyckiej odnotowywano napełnienia bliskie maksymalnej pojemności autobusów! Z tych względów została podjęta decyzja o zwiększeniu częstotliwości kursów po południu - w wybranych godzinach.
Obsługa Potkanowa pozostała bez zmian, dlatego na koniec warto jeszcze porównać przeciwne krańce trasy linii 25. Kiedy jeździła ona z Prędocinka, to na pętli i pierwszych dwóch przystankach (przy obecnych ulicach Brata Alberta i Michalczewskiego) wsiadało w ciągu dnia około 200 osób. Obecna trasa już na samym początku generuje znacznie większą frekwencję. Na pętli oraz pierwszych dwóch przystankach przy Uniwersyteckiej i Przytyckiej wsiada w ciągu dnia prawie 330 osób. Teraz czas na przeciwny kierunek. Do dwóch ostatnich przystanków oraz pętli na Prędocinku dojeżdżało dziennie około 220 osób. Po zmianie trasy do dwóch ostatnich przystanków przy Uniwersyteckiej oraz do pętli na Wacynie dociera prawie 350 osób. A to najlepsze dowody na to, że nowa trasa szybko zdobyła popularność!
Linia 25 jest tak zwaną linią uzupełniającą (kursującą w szczycie średnio co 30 minut). Na fragmentach, z których ją wycofano, zastępują ją jeżdżące częściej linie priorytetowe (7, 9) i kilka linii podstawowych (na przykład 14, która od dworca PKP do Południa ma trasę identyczną jak dotychczasowa linia 25). Podróże, nawet z przesiadką, ułatwia od ponad roku bilet jednogodzinny za 3 zł (normalny) lub 1,5 złotego (ulgowy). Jest on ważny 60 minut od skasowania".