Ponadto MOPS poinformował o zmianach w pracy ośrodka.
Pełny komunikat:
"Ośrodek – w miarę możliwości - wykonuje swoje zadania w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę mieszkańców. Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać drogą elektroniczną, za pośrednictwem poczty lub w okienku budynku przy wejściu do Ośrodka przy ulicy Limanowskiego 134. Rozpatrywanie wniosków i wydawanie decyzji odbywa się na bieżąco. Przypominamy, że wszystkie wnioski dostępne są na stronie internetowej mops.radom.pl w zakładce „wnioski”.
Apelujemy do naszych klientów, którzy pobierają świadczenia w kasie Ośrodka o założenie konta bankowego, bądź wskazanie numeru konta na które można przelać środki. Klienci odbierający świadczenie w kasie MOPS wpuszczani są do budynku pojedynczo. Aby uniknąć kolejek i przede wszystkim poprawić bezpieczeństwo – zarówno klientów jak i pracowników Ośrodka – wskazanie numeru konta byłoby odpowiednim rozwiązaniem. Przypominamy jednocześnie, że świadczenia z pomocy społecznej nie podlegają zajęciom komorniczym.
Osoby chcące uzyskać jakiekolwiek informacje dotyczące świadczeń proszone są o kontakt telefoniczny pod numerem 48 360 94 70.
Informujemy ponadto, iż Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej nie decyduje kto powinien zostać objęty kwarantanną oraz nie zapewnia miejsc dla osób objętych kwarantanną."